رویت یوفوی ناشناس درخشان بر فراز نیوجرسی!


پرسه شیء پرنده درخشان بر فراز آسمان نیوجرسی موجب حیرت ساکنان محلی شد.

رویت یوفوی ناشناس درخشان بر فراز نیوجرسی!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یوفو یا همان شیء پرنده ناشناس، شاید کمتر کسی در دنیا پیدا شود که این نام را نشنیده باشد. تاکنون تصاویر مختلفی از آن‌ها در سراسر جهان توسط شهروندان عادی تهیه شده است، اما هیچ کس منشاء دقیق آن‌ها را نمی‌داند.

در حالی که برخی این اشیاء پرنده را تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان قلمداد می‌کنند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند. این اشیاء پرنده هر چه که باشند، اما تاکنون کسی نتوانسته روی زمین نشانه‌ای از آن‌ها بیابد و شاید در آینده‌ای نزدیک سرانجام جهانیان منشاء این سفینه‌های درخشان در آسمان را دریابند.

بیشتر بخوانید

رویت یوفوی عجیب در سواحل امارات!

اما به تازگی رویت شیء پرنده درخشان در آسمان ایالت نیوجرسی آمریکا خبرساز شده است. ویدئویی که در شبکه اجتماعی تیک تاک منتشر شد این شیء پرنده را بر فراز یک منطقه جنگلی نشان می‌دهد. در این ویدئو شهروندان زیادی در حالی که با دیدن این یوفو دچار حیرت شده اند با تلفن همراه خود در حال تهیه فیلم از آن دیده می‌شوند. این ویدئو پس از انتشار در تیک تاک تاکنون بیش از ۴ میلیون بیننده داشته و بیش از ۶۰۰ هزار لایک دریافت کرده است. بنا به گفته شاهدان عینی این یوفو در بعدازظهر روز دوشنبه در آسمان این منطقه رویت شد.

اما در حالی که رویت این یوفو در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد شرکت گودیِر اعلام کرد که یوفوی رویت شده در واقع بالکن تبلیغاتی متعلق به این شرکت بوده است. این شرکت تایید کرد که این بالکن بعدازظهر روز دوشنبه بر فراز شهر نیویورک و شمال نیوجرسی به پرواز درآمده بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر