اولیور کان: علاقه به سرجینیو دست؟ نمی توانم این را تائید کنم


اولیور کان: علاقه به سرجینیو دست؟ نمی توانم این را تائید کنم

عضو هیات اجرایی باواریایی ها در تلاش برای تقویت ترکیب این تیم است. 

بایرن مونیخ در نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب لروی سانه و تانگی کواسی شده است و شایعات زیادی پیرامون علاقه باواریایی ها به جذب سرجینیو دست، مدافع راست آمریکایی باشگاه آژاکس مطرح شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای آلمان، از اولیور کان، عضور هیات اجرایی باشگاه بایرن مونیخ راجع به علاقه این تیم به جذب سرجینیو دست سوال شد و او پاسخ داد:

نمی توانم این موضوع را تائید کنم. ما در حال بررسی شرایط هستیم. در این فصل باید در بازی های زیادی به میدان برویم و شاهد یک برنامه زمانی بسیار فشرده هستیم. به همین خاطر، ما به ترکیب بسیار خوبی نیاز داریم اما اکنون نمی توانم درباره جزئیات صحبت کنم. آنچه را که در نظر داریم را با آرامش انجام خواهیم داد. دائما با هانسی فلیک در تماس هستیم. همچنین ما بازیکنان جوان خوبی را نیز در اختیار داریم و آن ها بسیار امیدوار کننده ظاهر شده اند، بنابراین شما نباید همیشه در مورد خرید های جدید صحبت کنید.

کان درباره وضعیت تمدید قرارداد داوید آلابا گفت:

صحبت های زیادی انجام شده است اما ما هنوز با او در تماس هستیم. داوید می داند که ما برای او به عنوان یک شخص و بازیکن ارزش زیادی قائل هستیم. ما در جهان پیش از کرونا زندگی نمی کنیم بلکه اکنون در دنیای کاملا متفاوتی زندگی می کنیم و باید جنبه اقتصادی این قضیه را نیز در نظر بگیریم.

همچنین بخوانید:

آژاکس پیشنهاد 15 میلیون یورویی بایرن مونیخ برای سرجینیو دست را رد کرد

پینی زهوی: ظاهرا صالح حمیدزیچ فراموش کرده چه کسی مدیر برنامه روبرت لواندوفسکی است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !