هدف النصر صعود به فینال لیگ قهرمانان است


هدف النصر صعود به فینال لیگ قهرمانان است

کاپیتان تیم النصر اعلام کرد که هدف او و النصر، صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم النصر عربستان موفق شد برای دومین بار پیاپی طی 3 روز، با نتیجه 2 بر صفر از سد سپاهان عبور کرده و صعودش به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قطعی کند.


عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی النصر که در این بازی یک گل به ثمر رساند و پایه گذار دیگر گل تیمش بود، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. حمدالله در کنفرانس خبری پس از این دیدار ضمن تمجید از بازی النصر و تلاش هم تیمی هایش، بر هدف خود یعنی صعود به دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا تأکید کرد.


حمدالله در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: گلهایی که من به ثمر می رسانم و یا هر گلی که تیم می زند، حاصل یک تلاش جمعی تیم است. من از هم تیمی هایم به خاطر تلاش و روحیه امشب تیم بسیار تشکر می کنم.


بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا افزود: در زمان شیوع کرونا و وقفه ای که در مسابقات ورزشی ایجاد شد، فقط یک هفته استراحت داشتم. با این تفاوت که هر روز سخت تمرین می کردم.


این بازیکن 29 ساله گفت: ما یک ضرب المثل عربی داریم که می گوید «هر کسی چیزی بکارد، محصول آن را درو می کند» و هدف فعلی من این است که در رقابت های امسال، با تیمم به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسم.


عبدالرزاق حمدالله با گلی که جمعه شب وارد دروازه سپاهان کرد، 5 گله شد و بالاتر از بغداد بونجاح 4 گله، در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها