برد پرگل بایرن مونیخ در گام نخست+ ویدئو خلاصه بازی|«هشت» در اختیار باواریا!


برد پرگل بایرن مونیخ در گام نخست+ ویدئو خلاصه بازی|«هشت» در اختیار باواریا!

بایرن مونیخ ثابت کرد که عدد هشت فعلا در اختیار این تیم قرار دارد!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، فصل ۲۱-۲۰۲۰ بوندسلیگا با دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و شالکه آغاز شد که در این دیدار شاگردان هانسی فلیک به لطف هت تریک سرژ گنابری با هشت گل شالکه را بدرقه کردند. بایرن مونیخ با این پیروزی پرگل نشان داد که هنوز همان تیم منسجم و قدرتمند فصل گذشته است و برای سویا، حریف خود در سوپرکاپ اروپا خط و نشان کشید.

شرج گل‌های بایرن:

بایرن مونیخ ۱-۰ شالکه؛ سرژ گنابری ۴': یک پاس بلند و زیبا از یاشوا کیمیش، گنابری را صاحب توپ کرد و او پس از رسیدن به توپ با یک چرخش دیدنی و شوتی محکم، دروازه شالکه را فرو ریخت.

بایرن مونیخ ۲-۰ شالکه؛ لئون گورتسکا ۱۹': سانتر بازیکن بایرن مونیخ پس از تغییر جهت در محوطه جریمه به توماس مولر رسید و او با یک پاس به عقب، گورتسکا را در موقعیت شوت زنی قرار داد. هافبک آلمانی هم با یک شوت دقیق از پشت محوطه جریمه، گل دوم را وارد دروازه شالکه کرد.

بایرن مونیخ ۳-۰ شالکه؛ روبرت لواندوفسکی ۳۱': خطای اوزان کاباک روی لواندوفسکی در محوطه جریمه شالکه باعث شد داور برای بایرن مونیخ پنالتی بگیرد. خود لواندوفسکی ضربه پنالتی را خلاف جهت حرکت فرمان به درون دروازه فرستاد.

بایرن مونیخ ۴-۰ شالکه؛ سرژ گنابری ۴۷': بازی تک ضرب و همکاری فوق العاده بازیکنان بایرن مونیخ باعث شد طی چند پاس، لروی سانه از نیمه زمین صاحب موقعیت گلزنی شود. سانه پس از تک به تک شدن با دروازه بان، توپ را به گنابری سپرد و او موفق به گلزنی شد.

بایرن مونیخ ۵-۰ شالکه؛ سرژ گنابری ۵۹': پاس زیبای کیمیش به لروی سانه رسید و وی با استفاده از ضعف خط دفاعی شالکه به درون محوطه جریمه این تیم رسید. سانه توپ را به گنابری رساند و گنابری با گل کردن توپ، هت تریک خود در این بازی را تکمیل کرد.

بایرن مونیخ ۶-۰ شالکه؛ توماس مولر ۶۹': پاس زیبا و رابونایی روبرت لواندوفسکی از درون محوطه جریمه شالکه با شوت سر ضرب توماس مولر همراه شد و ضربه مولر پس از ضعف فرمان در مهار توپ وارد دروازه شالکه شد.

بایرن مونیخ ۷-۰ شالکه؛ لروی سانه ۷۱': روی ضعف دفاعی وحشتناک شالکه، پاس یاشوا کیمیش از نیمه زمین خودی برای لروی سانه یک موقعیت خطرناک ساخت و وینگر تازه وارد آلمانی پس از تک به تک شدن با فرمان، توپ را به راحتی وارد دروازه او کرد تا اولین گلش با پیراهن بایرن مونیخ را به ثمر برساند.

بایرن مونیخ ۸-۰ شالکه؛ جمال موسیالا ۸۱': روبرت لواندوفسکی توپ را برای جمال موسیالا ارسال کرد و این وینگر جوان بایرن مونیخ با یک حرکت انفجاری از گوشه به مرکز آمد و با شوتی محکم دروازه شالکه را برای هشتمین بار در این بازی گشود.

ویدئو خلاصه و گل های بایرن مونیخ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه