گولسیانی: تفکر فوتبالی نویدکیا را دوست دارم؛ او عملکرد سپاهان را بهبود خواهد داد


گولسیانی: تفکر فوتبالی نویدکیا را دوست دارم؛ او عملکرد سپاهان را بهبود خواهد داد

مدافع گرجستانی سپاهان گفت: نویدکیا فرد باهوشی است ولی باید به این موضوع توجه کرد که به هیچ وجه وقت زیادی برای انتشار ایده‌های خود نداشت اما اطمینان دارم که عملکرد خودمان را با او بهبود خواهیم بخشید نوشته گولسیانی: تفکر فوتبالی نویدکیا را دوست دارم؛ او عملکرد سپاهان را بهبود خواهد داد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball...

گولسیانی: تفکر فوتبالی نویدکیا را دوست دارم؛ او عملکرد سپاهان را بهبود خواهد داد

گئورگی گولسیانی: در انتظار نمایش‌های خوب برای سپاهان هستم
نویسنده : پارس فوتبال دات کام خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۵
گولسیانی: تفکر فوتبالی نویدکیا را دوست دارم؛ او عملکرد سپاهان را بهبود خواهد داد

مدافع گرجستانی سپاهان گفت: نویدکیا فرد باهوشی است ولی باید به این موضوع توجه کرد که به هیچ وجه وقت زیادی برای انتشار ایده‌های خود نداشت اما اطمینان دارم که عملکرد خودمان را با او بهبود خواهیم بخشید

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی سپاهان و یکی از مهره‌های مهم و کلیدی این تیم در دیدار مقابل النصر عربستان بعد از ماه‌ها دوری برای این تیم به میدان رفت و بازگشت او خیال هواداران این تیم را از خط دفاع تا حد زیادی راحت کرد. هرچند اولین بازی او بعد از بازگشت با شکست همراه بود و از این رو خوشحالی بازگشت به میادین برای او با این نتیجه کمرنگ شد.

گئورگی گولسیانی در خصوص بازگشتش به میادین بعد از مدت‌ها دوری و حس و حالش از این اتفاق اظهار داشت:

من بسیار خوشحالم که توانستم بعد از مدت‌ها به زمین برگردم و برای تیم بازی کنم، در ۸ ماه گذشته حتی ۹۰ دقیقه بازی دوستانه هم انجام ندادم و دلم برای حضور در زمین فوتبال و احساس باورنکردنی‌اش تنگ شده بود، از اعتماد مربیانم که تصمیم گرفتند مرا در بین ۱۱ بازیکن اصلی قرار دهند قدردانی می کنم.

وی در مورد همکاری با محرم نویدکیا و اینکه ایده‌های فوتبالی او را می‌پسندد یا نه، توضیح داد:

بله من تفکر فوتبالی سرمربی جدیدمان را دوست دارم، او فرد باهوشی است ولی باید به این موضوع توجه کرد که به هیچ وجه وقت زیادی برای انتشار ایده‌های خود نداشت اما اطمینان دارم که عملکرد خودمان را با او بهبود خواهیم بخشید و فقط باید به این مجموعه زمان داد و صبر کرد تا نتیجه‌اش را دید.

مدافع سپاهان در مورد بازی مقابل النصر و دلایل شکست تیم در این دیدار هم گفت:

این سوال خیلی سختی است. برای جستجوی دلیل شکست اگر بازی را آنالیز کنیم می‌بینیم که حریف از برتری برخوردار است، توپ را کنترل می‌کرد و توپ کمتری را از دست می‌داد. وقتی بدون توپ می‌دوید، مطمئناً بیشتر خسته می‌شوید. اما موقعیت‌هایی برای گلزنی نیز داشتیم ولی متأسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و حریف دو گل آسان به ثمر رساند. شاید وقتی که تیمی از حداکثر شانس خود استفاده ‌می‌کند این نشان از سطح بالاترش باشد اما اگر تمرکز بیشتری داشته باشید نتیجه می تواند متفاوت باشد. این نتیجه اتفاق بدی بود و امیدوارم در بازی بعدی جبران کنیم.

گئورگی گولسیانی در مورد عملکرد خودش در بازی با النصر هم گفت:

من نمی خواهم درباره خودم صحبت کنم، مخصوصاً وقتی تیمم باخته است، اگر بگویم که راضی هستم کاملاً درست نیست زیرا ما بازی را از دست دادیم. فقط تکرار می کنم خوشحالم که بعد از مدت‌ها می توانم به زمین برگردم و در انتظار نمایش‌های خوب برای سپاهان هستم.

ایلنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک