یونس دلفی: امیدوارم حضورم در کرواسی آغاز رسیدن به موفقیت‌های بیشتر باشد


یونس دلفی: امیدوارم حضورم در کرواسی آغاز رسیدن به موفقیت‌های بیشتر باشد

یونس دلفی امیدوار است ماجراجویی‌اش همراه با تیم گریتسا در لیگ کرواسی متفاوت با تجربه‌اش در بلژیک باشد و بتواند به بازیکن بهتری تبدیل شود. نوشته یونس دلفی: امیدوارم حضورم در کرواسی آغاز رسیدن به موفقیت‌های بیشتر باشد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

یونس دلفی: امیدوارم حضورم در کرواسی آغاز رسیدن به موفقیت‌های بیشتر باشد

گزارش سایت کروات تی‌پورتال از پیوستن یونس دلفی به تیم گریتسا
نویسنده : پارس فوتبال دات کام خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵
یونس دلفی: امیدوارم حضورم در کرواسی آغاز رسیدن به موفقیت‌های بیشتر باشد

یونس دلفی امیدوار است ماجراجویی‌اش همراه با تیم گریتسا در لیگ کرواسی متفاوت با تجربه‌اش در بلژیک باشد و بتواند به بازیکن بهتری تبدیل شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یونس دلفی پس از دوران ناموفق در شارلروا راهی لیگ کرواسی شد تا فوتبالش را در تیم گریتسا دنبال کند. این تیم که به‌تازگی چهارمین دیدارش را در فصل جدید لیگ کرواسی هم با برد پشت‎سر گذاشته امیدوار است با کمک این مهاجم جوان ایرانی بتواند به موفقیت‌های بیشتری در این فصل برسد.

سایت «تی‌پورتال» کرواسی در گزارشی از حضور دلفی در تیم جدیدش می‌نویسد:

«یونس دلفی که توانایی بازی در تمامی پست‌های خط‌حمله را دارد، در تیم‌ملی زیر ۲۳ سال ایران بازی کرده است. او که در بلژیک ۶بار برای شارلروا به میدان رفته و یک‌گل و یک‌پاس گل، آمارش در این تیم بوده درباره حضور در لیگ کرواسی گفته است: «به کرواسی آمدم تا تمام توانایی‌هایم را نشان دهم و همه تلاشم را می‌کنم تا موفق باشم. سال گذشته زیاد در بلژیک بازی نکردم. دوران سختی برایم بود. مدتی هم مصدوم بودم و وقتی برگشتم مربی تیم هم تغییر کرده بود. با توجه به دو بازیکن خوبی که در پست من حضور داشتند، شانس زیادی برای بازی به من نمی‌رسید. لیگ کرواسی برایم جذاب است و فکر می‌کنم در اینجا بتوانم توانایی‌هایم را نشان دهم. امیدوارم حضور در اینجا آغاز رسیدن به موفقیت‌های بیشتر باشد. زمان زیادی برای بررسی و شناخت لیگ کرواسی نداشتم اما خیلی زود با شرایط اینجا آشنا خواهم شد.»

یونس دلفی امیدوار است ماجراجویی‌اش در کرواسی متفاوت با تجربه‌اش در بلژیک باشد و بتواند خیلی زود به بازیکن بهتری تبدیل شود. او درباره شروع فوتبالش در لیگ ایران هم گفته است:

«در ۱۰ سالگی فوتبالم را در تیم استقلال خوزستان آغاز کردم. سال ۲۰۱۶ برایم بسیار مهم بود چون علاوه‌بر اینکه به تیم اصلی باشگاه رسیدم، به تیم‌ملی زیر ۱۶ سال هم دعوت شدم. در سال اول حضورم در تیم بزرگسالان ۶ بازی انجام دادم و در سال دوم طی ۱۸ بازی ۸ گل زدم و ۴ پاس‌گل دادم. در پایان همان فصل هم به شارلروا رفتم.» سال ۲۰۱۷ برای او فوق‌العاده و طلایی بود. در آن سال او در جام‌جهانی زیر ۱۷ سال به‌همراه تیم‌ملی ایران حضور داشت و یکی از بهترین بازیکنان کشورش در این مسابقات بود. آنها در یک‌چهارم نهایی حذف شدند اما خاطره بازی با آلمان که دلفی دوگل از ۴ گل تیمش را در آن مسابقه به ثمر رساند، هنوز در یادش باقی‌مانده است.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است