تجمع و گردهمایی در قم ممنوع است


تجمع و گردهمایی در قم ممنوع است

دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد با توجه به شرایط فوق بحرانی به وجود آمده در قم به علت شیوع کرونا هر گونه تجمع و گردهمایی در سطح این استان ممنوع است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در این اطلاعیه که جمعه ۲۸ شهریور منتشر شده، آمده است: به اطلاع همشهریان عزیز می‌رساند با توجه به پیک شدید بیماری کرونا در قم و تراکم زیاد بیماران در بیمارستان‌ها و به دنبال آن ایجاد شرایط فوق بحرانی، هرگونه تجمع و گردهمایی در سطح استان ممنوع است. مردم شریف قم در صورت مشاهده هرگونه تجمع و همایش، مراتب را با شماره‌های ۱۳۷ و ۱۹۰ در میان گذاشته و یا به سامانه ۳۰۰۰۱۴۱۴۱۰ پیامک نمایند تا برخوردهای قانونی لازم صورت گیرد.

محمدرضا قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم امروز جمعه به واسطه گسترش و شیوع مجدد ویروس کرونا در قم و اشغال تخت‌های بیمارستانی، جلسه‌ای اضطراری را با حضور روسای بیمارستان‌ها و معاون درمان دانشگاه، برگزار کرد. در این جلسه بر بهبود ارتقا و افزایش تخت های بیمارستانی ویژه مبتلایان به کرونا تاکید و مقرر شد تا بیمارستان فرقانی به صورت کامل در کنار بیمارستان امیرالمومنین(ع) و کامکار در اختیار مبتلایان به کرونا باشد.

وضعیت کرونا در قم از روز بیستم شهریورماه و به دنبال افزایش قابل توجه بیماران و مبتلایان این بیماری فوق قرمز شده است.

کد خبر 550242

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج