فروش گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 2 از امروز آغاز می‌شود


فروش گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 2 از امروز آغاز می‌شود

رسانه کلیک – فروش گلکسی زد فولد 2 از امروز در کشورهای انگلستان، امریکا، سنگاپور، تایوان، فرانسه و برخی دیگر از کشورهای اروپایی آغاز شده است.  گوشی هوشمند تاشو سامسونگ که گلکسی زد فولد 2 نام دارد، چند هفته پیش معرفی شد و فروش آن در بسیاری از بازارهای جهانی از جمله کشورهای انگلستان، امریکا، […] نوشته فروش گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 2 از امروز آغاز...

رسانه کلیک – فروش گلکسی زد فولد 2 از امروز در کشورهای انگلستان، امریکا، سنگاپور، تایوان، فرانسه و برخی دیگر از کشورهای اروپایی آغاز شده است.

گوشی هوشمند تاشو سامسونگ که گلکسی زد فولد 2 نام دارد، چند هفته پیش معرفی شد و فروش آن در بسیاری از بازارهای جهانی از جمله کشورهای انگلستان، امریکا، سنگاپور، تایوان، فرانسه و برخی دیگر از کشورهای اروپایی از امروز آغاز می‌شود.

گلکسی زد فولد 2 در واقع چهارمی گوشی تاشو ساخت شرکت سامسونگ است. این گوشی هوشمند دو نمایشگر AMOLED به ابعاد 7.3 اینچ با نرخ نوسازی 120 هرتز و 6.23 اینچ دارد. همچنین از چیپست اسنپدراگون 865+ با 12 گیگابیت رم بهره می‌برد. سیستم عامل نصب شده روی این گوشی، سیستم اندروید نسخه 10 با رابط کاربری One UI 2.5 است و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

این گوشی جدید برای عکاسی بسیار مناسب است و در مجموعه 5 عدد دوربین دارد. سه دوربین 12 مگاپیکسلی (اصلی، تله‌فوتو و اولتراواید) در قاب پشتی گوشی و یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در نیمه راست گوشی تعبیه شده و یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی دیگر روی بدنه گوشی قرار گرفته است.

سنسور اثر انگشت نیز در حاشیه کنار دستگاه قرار گرفته است. شرکت سامسونگ برای این گوشی تاشو یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته است که از طریق پورت USB Type C و با 25 وات شارژ می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)