باشگاه پارما به گروه آمریکایی کراوس فروخته شد / رسمی


باشگاه پارما به گروه آمریکایی کراوس فروخته شد / رسمی

پس از گروه آمریکایی فریدکین که مالکیت رم را به عهده گرفت، پارما نیز مالکان آمریکایی خواهد...

پارما که 5 سال پیش کاملا ورشکسته شد و به سری D سقوط کرد، حالا پس از بازگشت به سری آ، مالکان جدیدی خواهد داشت تا بتواند بیشتر از قبل پیشرفت کند.

امروز باشگاه پارما اعلام کرد 90 درصد از سهام باشگاه به گروه آمریکای کراوس فروخته شده است. این گروه آمریکایی همچنین 99 درصد از مالکیت ورزشگاه را در اختیار خواهد داشت.

گروه کراوس، یکی از موفق ترین و بزرگترین شرکت های خصوصی آمریکا است که به نقل از فوربس، سال گذشته 2.6 میلیارد دلار درآمد داشته است. آنها صاحب بیش از 430 فروشگاه در 11 ایالت آمریکا هستند و محصولاتی مانند قهوه، آب، گوشت، چیپس، ساندویچ و تنقلات را با برند خود به فروش می رسانند. گفته می شود اولین اقدام آنها، بازسازی یا ساخت یک استادیوم جدید برای باشگاه خواهد بود.

کایل کراوس، مالک گروه سرمایه گذاری کراوس از طرف مادرش ریشه ایتالیایی دارد و در گفتگو با ESPN در مورد این سرمایه گذاری گفت:

خنده دار است. وقتی با همسرم قرار می گذاشتیم، او هم از اصالت ایتالیایی من پرسید. بله، خانواده مادر من ایتالیایی و اهل پالرمو و سیسیل ایتالیا هستند. من با همسرم در ایتالیا آشنا شدم و همان جا ازدواج کردیم. من یک خانه در ایتالیا دارم که 2 ساعت با شهر پارما فاصله دارد؛ بستگی دارد چقدر تند برانید! من کارهای اقتصادی زیادی در ایتالیا دارم. من یک هوادار پارما خواهم بود و می توانم در بیشتر بازی ها کنار تیم باشم اما نه همه بازی ها. نمی توانم هر روز کنار تیم باشم و فکر می کنم این خبر خوبی برای تیم است! تیم رهبران خیلی خوبی دارد که از من بهتر هستند. خرید پارما فقط اقتصادی نبود بلکه اشتیاق من به فوتبال بود. پسرم به پارما می رود و در کنار تیم خواهد بود.

استادیوم یوونتوس را دوست دارم و چند بار مثلا بازی یوونتوس مقابل میلان را در استادیوم تماشا کردم. آن شب، بهترین شب کریستیانو رونالدو نبود! شما باید از تجارب افراد موفق استفاده کنید. برای من خرید پارما مثل یک رویا بود. من یک ایتالیایی-آمریکایی هستم و عاشق فوتبال هستم. شما به آن کالچو می گویید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی