الحشد الشعبی انبارهای مخفی داعش در عراق را منهدم کرد


الحشد الشعبی انبارهای مخفی داعش در عراق را منهدم کرد

فرمانده لشکر 24 سازمان بسیج مردمی عراق اعلام کرد نیرو‌های الحشد الشعبی با شناسایی 3 مخفیگاه داعش انبار‌های مهمات آن‌ها را منهدم کردند.

الحشد الشعبی انبارهای مخفی داعش در عراق را منهدم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شفق نیوز، احمد حسین السعدون، فرمانده لشکر ۲۴ نیرو‌های بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) از شناسایی ۳ مخفیگاه گروهک تروریستی داعش و انهدام انبار‌های مهمات این تروریست‌ها در عملیات نیروهای الحشد الشعبی خبر داد.

این فرمانده الحشد الشعبی گفت: یک گروه از نیرو‌های اطلاعاتی لشکر ۲۴ و هنگ دوم، با توجه به اطلاعات دقیق و با همکاری ساکنان موفق شدند ۳ مخفیگاه داعش را شناسایی کنند. این مخفیگاه‌ها در روستای توکل واقع در ۴۰ کیلومتری شمال شرق بعقوبه در استان دیالی (شرق عراق) قرار داشته است.

بیشتر بخوانید:

حمله داعش به یک مرکز امنیتی در دیاله عراق ناکام ماند آغاز تحقیقات درباره انفجار در موسسه آمریکایی شهر نجف

احمد حسین السعدون با تاکید بر اینکه این مخفیگاه‌ها، زرادخانه اصلی داعش در حوض شمال المقدادیه به شمار می‌رفت، درباره عملیات نیروهای الحشد الشعبی گفت که در این مخفیگاه‌ها خمپاره، تجهیزات لجستیک، پزشکی، سلاح نیمه سنگین و سبک، وسایل ساخت بمب دست ساز و لباس‌های نظامی که داعش بری حمله به نیرو‌های امنیتی استفاده می‌کرد، کشف و ضبط شد.

السعودن تصریح کرد، عناصر داعش آماده می‌شدند تا با بسته‌های انفجاری حملاتی را علیه نیرو‌های امنیتی و ساکنان دیالی انجام دهند و مانع از بازگشت آوارگان به محل زندگی خود در شمال المقدادیه شوند.

لشکر ۲۴ الحشد مسئول برقراری امنیت در مناطق حوض حمرین، شمال المقدادیه و مناطق اطراف المنصوریه در شمال شرق دیالی است.

این در حالی است که پیش از این نیز منبعی امنیتی در استان صلاح الدین عراق امروز (جمعه) اعلام کرد که انفجاری بزرگ در پایگاه هوایی «اسپایکر» روی داده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس