لوئیس سوارز و رد یک پیشنهاد وسوسه انگیز


لوئیس سوارز و رد یک پیشنهاد وسوسه انگیز

گفته می شود که لوئیس سوارز پیشنهاد وسوسه‌انگیز باشگاه اینترمیامی را رد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، روز به روز وضعیت آینده لوئیس سوارز با ابهام بیشتری روبرو می شود. گفته می‌شد که این مهاجم اروگوئه ای در آستانه انتقال به یوونتوس قرار دارد و حتی تمام توافقات لازم در این باره انجام شده است اما روز گذشته اکثر منابع معتبر مدعی شدند که کارهای انتقال ادین ژکو به بیانکونری تمام شده است؛ موضوعی که می تواند انتقال لوئیس سوارز به تورین را منتفی کند.

حالا اما این‌طور به نظر می‌رسد که در حال حاضر دو گزینه پیش روی ستاره خط حمله بارسلونا خواهد بود. او می‌تواند به کارش در بلوگرانا ادامه دهد و احتمالاً به یک نیمکت نشین زیر نظر رونالد کومان تبدیل شود و یا راهی اتلتیکو مادرید شود که به نظر می رسد دیگو سیمئونه علاقه زیادی به حضور او در تیمش دارد.

لوئیس سوارز و رد یک پیشنهاد وسوسه انگیز

در میان تمام گمانه‌زنی‌ها پیرامون لوئیس سوارز اما حالا ESPN ادعای جالبی را مطرح کرده است. بر این اساس باشگاه اینتر میامی که دیوید بکام مالک آن است، چند هفته قبل پیشنهاد خود را برای جذب لوئیس سوارز ارسال کرده است. با توجه به ادعای ESPN این پیشنهاد چهار ساله بوده و در صورت وقوع آن مهاجم اروگوئه ای به گران ترین بازیکن تاریخ لیگ آمریکا تبدیل می شد. با این حال سوارز این پیشنهاد را رد کرده چرا که به نظر می‌رسد او قصد دارد تنها کارش را در سطح اول فوتبال اروپا ادامه دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط