برونو فرناندز:/ کمک می کنم رونالدو رکورد علی دایی را بشکند


برونو فرناندز:/ کمک می کنم رونالدو رکورد علی دایی را بشکند

ستاره پرتغالی منچستریونایتد معتقد است کریستیانو به زودی رکورد گلزنی در بازی های ملی را خواهد شکست.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو اخیرا و در رقابت های لیگ ملت های اروپا توانست دو گل برای پرتغال به ثمر برساند و تعداد گل های ملی خود را به عدد 101 افزایش دهد. او در 165 بازی ملی توانسته 101 گل بزند و تنها 9 گل تا شکستن رکورد تاریخی علی دایی فاصله دارد.

به نظر می رسد فوق ستاره 35 ساله که چند سال دیگری قصد دارد در بالاترین سطح فوتبال بازی کند، دیر یا زود بالاخره از رکورد دایی عبور خواهد کرد.

برونو فرناندز:/ کمک می کنم رونالدو رکورد علی دایی را بشکند

برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچستریونایتد در مورد رکورد رونالدو به "یونایتد ریویو" گفت:« 101 گل رونالدو برای من و خیلی از فوتبال دوستان یک رکورد عادی و طبیعی محسوب می شود. وقتی بازی های رونالدو را تماشا می کنید، اگر او موفق به گلزنی نشود، انگار روز خوبی را پشت سر نگذاشته؛ چون همیشه و در هر دیداری از او انتظار گلزنی می رود.

همیشه منتظر گلزنی یا انجام کاری متفاوت از رونالدو هستیم. قطعا بازی کنار او برایم خوشحال کننده است و دوست دارم کمکی باشم برای اینکه بتواند رکورد گلزنی در بازی های ملی را از آن خود کند. شاید بتوانم در این دستاورد بزرگ، کمک خوبی برای کریس باشم.»

برونو فرناندز:/ کمک می کنم رونالدو رکورد علی دایی را بشکند

برونو در مورد بازی های بدون تماشاگر در پی شیوع کرونا گفت:« درست است که هواداران در ورزشگاه حضور ندارند ولی حمایت های شان را در شبکه های اجتماعی، خیابان ها و تقریبا همه جا حس می کنم. در حال حاضر سلامتی مهمتر از هر چیزی است ولی مطمئنم خیلی زود شاهد بازگشت هواداران به ورزشگاه ها خواهیم بود. ورزشگاه بدون تماشاگر مثل خیابان بدون ماشین است. با رونالدو در این مورد و پس از بازی های اخیر ملی صحبت کردیم و او نیز با من هم عقیده بود. فوتبال بدون تماشاگر معنا ندارد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر