والدین و معلمان نسبت به آسیب‌های آموزش مجازی هوشیار باشند


والدین و معلمان نسبت به آسیب‌های آموزش مجازی هوشیار باشند

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مازندران به آموزش در بستر فضای مجازی به دلیل شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: حضور دانش آموزان و فرزندان در فضای مجازی باید کنترل شده و با مدیریت باشد.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی امروز در خطبه نماز جمعه ساری مرکز استان مازندران افزود: امروزه شیوع ویروس کرونا منجر به هدایت دانش آموزان به آموزش مجازی شده است که زمینه نگرانی برای آسیب های اجتماعی را ایجاد می کند.

وی الگوهای غربی برای تعلیم و تربیت فرزندان کشور را ظلم به انقلاب دانست و گفت: فضای مجازی نباید رها شود و ساماندهی این فضا باید اولویت والدین و مسئولان تعلیم و تربیت باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران فضای مجازی را زمینه ساز بسیاری از آسیب های اجتماعی توصیف کرد و گفت: نباید اجازه دهیم کودکانمان به بهانه آموزش مجازی به محتواهای غربی و غیر اخلاقی دست یابند.

محمدی لائینی تاکید کرد: کودکان دارای اذهان معصوم و پاکی هستند که محتواهای غیر اخلاقی می توانند آنها را به راحتی آسیب زده و منحرف کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در بخش های دیگر از سخنانش به مشکلات کشور پرداخت و شرایط کنونی را سخترین روزهای انقلاب دانست وگفت: همه آحاد جامعه اعم از مردم و مسئولان باید یکصدا و یکدل باشند تا بتوانیم از مشکلات با صلابت عبور کنیم.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه اسلام و انقلاب به ذات خود خدشه ناپذیر است گفت: نباید اجازه داد به اسم اسلام و انقلاب فساد و اشرافیت گرایی رواج یابد.

وی تاکید کرد که همه باید به امر به معروف و نهی از منکر در زمینه های گسترده اقتصادی و اجتماعی بپردازند و اجازه ندهند کسی از مشکلات مردم سوء استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همه مسئولان را خدمتگزاران انقلاب و نظام صدیق توصیف کرد و گفت: البته عده‌ای به دنبال ایجاد تنش میان مردم هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان