والدین و معلمان نسبت به آسیب‌های آموزش مجازی هوشیار باشند


والدین و معلمان نسبت به آسیب‌های آموزش مجازی هوشیار باشند

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مازندران به آموزش در بستر فضای مجازی به دلیل شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: حضور دانش آموزان و فرزندان در فضای مجازی باید کنترل شده و با مدیریت باشد.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی امروز در خطبه نماز جمعه ساری مرکز استان مازندران افزود: امروزه شیوع ویروس کرونا منجر به هدایت دانش آموزان به آموزش مجازی شده است که زمینه نگرانی برای آسیب های اجتماعی را ایجاد می کند.

وی الگوهای غربی برای تعلیم و تربیت فرزندان کشور را ظلم به انقلاب دانست و گفت: فضای مجازی نباید رها شود و ساماندهی این فضا باید اولویت والدین و مسئولان تعلیم و تربیت باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران فضای مجازی را زمینه ساز بسیاری از آسیب های اجتماعی توصیف کرد و گفت: نباید اجازه دهیم کودکانمان به بهانه آموزش مجازی به محتواهای غربی و غیر اخلاقی دست یابند.

محمدی لائینی تاکید کرد: کودکان دارای اذهان معصوم و پاکی هستند که محتواهای غیر اخلاقی می توانند آنها را به راحتی آسیب زده و منحرف کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در بخش های دیگر از سخنانش به مشکلات کشور پرداخت و شرایط کنونی را سخترین روزهای انقلاب دانست وگفت: همه آحاد جامعه اعم از مردم و مسئولان باید یکصدا و یکدل باشند تا بتوانیم از مشکلات با صلابت عبور کنیم.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه اسلام و انقلاب به ذات خود خدشه ناپذیر است گفت: نباید اجازه داد به اسم اسلام و انقلاب فساد و اشرافیت گرایی رواج یابد.

وی تاکید کرد که همه باید به امر به معروف و نهی از منکر در زمینه های گسترده اقتصادی و اجتماعی بپردازند و اجازه ندهند کسی از مشکلات مردم سوء استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همه مسئولان را خدمتگزاران انقلاب و نظام صدیق توصیف کرد و گفت: البته عده‌ای به دنبال ایجاد تنش میان مردم هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس