مرسدس نادیده گرفتن درخواست والتری بوتاس را توضیح داد


فرمول یک ایران – مرسدس درخواست والتری بوتاس را برای بکارگیری استراتژی متفاوت با هم تیمی اش، لوئیس همیلتون در میانه مسابقه فرمول یک توسکان رد کرد و برروی هر دو خودرو لاستیک های هارد بستند اما مرسدس می گوید که برای جلوگیری از اتفاقات گرندپری بریتانیا چنین استراتژی در پیش گرفتند. جیمز وولز، استراتژیست ارشد مرسدس می گوید که تیم از تکرار پنچری مسابقه...

فرمول یک ایران – مرسدس درخواست والتری بوتاس را برای بکارگیری استراتژی متفاوت با هم تیمی اش، لوئیس همیلتون در میانه مسابقه فرمول یک توسکان رد کرد و برروی هر دو خودرو لاستیک های هارد بستند اما مرسدس می گوید که برای جلوگیری از اتفاقات گرندپری بریتانیا چنین استراتژی در پیش گرفتند.

جیمز وولز، استراتژیست ارشد مرسدس می گوید که تیم از تکرار پنچری مسابقه سیلورستون نگران بود:

در اواخر دور 30 ​​مسابقه، هر دو خودرو روی مدیوم بودند، انتظار داشتیم که فقط یک بار دیگر قبل از پایان مسابقه پیت استاپ داشته باشیم.

ما در حدود دورهای 29 30 متوجه لرزش روی لاستیک های جلوی والتری شدیم. این مشکل یادآور حوادث سیلورستون بود، بنابراین این بار ما می خواستیم از بروز هرگونه حادثه جلوگیری کنیم.

در نتیجه ما به جای اینکه اول لاستیک لوئیس را تعویض کنیم – چون اولویت با او بود – والتری را وارد پیت کردیم و انتخاب بهترین ترکیب لاستیک را برای او در آن شرایط بررسی کردیم.

با توجه به اینکه خوردگی لاستیک مدیوم ​​بالاتر از حد انتظار و تعداد دورهایی که ثبت کرده بود، کمتر از حد انتظار بود، و از این حیث که ما پیشتازی مسابقه را در اختیار داشتیم، پس لاستیک هارد را انتخاب کردیم.

از اینکه بخواهیم استراتژی متفاوتی را با والتری پیش بگیریم، خیلی خوشحال می شدیم اما این یک پیت استاپ برنامه ریزی شده نبود، این واکنش ما در برابر یک مشکل بود و در نتیجه آن، به سمت راه ایمن و بدون ریسک رفتیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت