امام جمعه موقت میامی: دوام انقلاب اسلامی مرهون دفاع مقدس است


امام جمعه موقت میامی: دوام انقلاب اسلامی مرهون دفاع مقدس است

شاهرود - ایرنا - امام جمعه موقت میامی گفت: دوام و اقتدار انقلاب اسلامی ایران مرهون جنگ تحمیلی ،مقاومت مردم و تبعیت از ولایت فقیه است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر سایری در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع میامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ،افزود : عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی در جهان نشات گرفته از هشت سال دفاع مقدس و رشادتهای رزمندگان است.

امام جمعه موقت میامی گفت: نهایت بی تدبیری دشمن بود که با تجاوز به کشور حراست از انقلاب اسلامی را برای همیشه به مردم یاد داد.

سایری افزود : انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی به سراسر جهان صادر شد و موجب تضعیف قدرت های پوشالی جهان گردید.

وی ادامه داد: اتکاء به ظرفیت های داخلی رمز پیروزی کشور در دوران دفاع مقدس بود.

حجت الاسلام والمسلمین سایری با اشاره به اینکه رزمایش ذوالفقار ۹۹ نقشه های دشمنان را خنثی کرد ، اظهارداشت: توجه و استفاده از ظرفیت های جوانان و استعدادهای داخلی از اهداف این رزمایش بود .

وی با تاکید بر حفظ وحدت و اتحاد میان مردم و مسوولان و هوشیاری هر چه بیشتر نسبت به توطئه های دشمنان، اظهار داشت : حل مشکلات معیشتی مردم نیازمند تلاش و کار جهادی است.

سایری ادامه داد : امنیت خارجی ، سلامت و معیشت مردم ، ایجاد نارضایتی و وحدت مردم از مولفه های دشمنان در راستای فروپاشی انقلاب اسلامی است که ملت بزرگ ایران با تبعیت از رهبر معظم انقلاب توطئه آنان را خنثی می کنند.

وی اظهار داشت: تنها راه برون رفت از مشکلات کشور پیروی از ولایت فقیه است.

امام جمعه موقت میامی گفت: حرکت کاروان اسرای کربلا و خطبه های حضرت زینب (ع) اوج عظمت و بزرگی اهل بیت(ع) است و باید فرهنگ حسینی در جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام والمسلمین سایری اظهار داشت: شهادت حضرت رقیه(س) و خطبه های حضرت زینب(س) و امام زین العابدین(ع) اوج رسوایی بنی امیه بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی