امام جمعه همدان: تهدیدات ترامپ علیه ایران توخالی است


امام جمعه همدان: تهدیدات ترامپ علیه ایران توخالی است

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: تهدیدات دولت ترامپ برای بازگرداندن تمام تحریم‌های سازمان ملل علیه کشورمان توخالی است و امکان پذیر نیست.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در نماز جمعه این هفته همدان اظهار داشت: ۱۳ کشور مخالف این اقدام هستند و حتی در صورت تلاش برای این تصمیم، کمیته تحریم باید شکل بگیرد و به اجماع لازم برسند.

وی بیان کرد: آمریکا دنبال منافع شخصی است و اعتقادی به حقوق معاهدات بین المللی ندارد.

امام جمعه همدان با اشاره به عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم اشغالگر قدس گفت: آن‌ها با رژیمی روابط عادی برقرار کرده‌اند که کانون جنایت، اشغال، کودک کشی و جنگ است.

وی افزود: این کشورها حتی پایگاه‌های نظامی در اختیار اسراییل اشغالگر قرار داده‌اند و هدف این رژیم سیطره بر فلسطین و کاهش مردمان مظلوم فلسطینی و نیز برنامه ریزی برای خاورمیانه بزرگ است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: سرنوشت اسراییل به طور قطع به دست جبهه مقاومت، حزب الله لبنان و جبهه اسلامی رقم خواهد خورد و اجازه نمی‌دهند به منافع خود دست پیدا کنند.

امام جمعه همدان یادآور شد: حرکت غیراخلاقی و انسانی برخی کشورهای عربی در عادی‌سازی ارتباط با رژیم اشغالگر قدس همچنان با اقدام قاطع اتحادیه عرب همراه نشده و عواقب آن بر عهده همین کشورها خواهد بود.

وی با تاکید بر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: این مبارزه برای اعتلای کلام خداوند، اقامه دین و اسلام بود و آرمان‌های دفاع مقدس تقویت هویت دینی، اعتقادی و سیاسی کشورمان به شمار می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی بر لزوم انتقال ویژگی‌های مهم دفاع مقدس به نسل امروز را مورد تاکید قرار داد و افزود: گفتمان دفاع مقدس احیا شود.

وی از مسوولان خواست تا برپایه آرمان‌های مقدس شهدای انقلاب نسبت به خدمت به مردم تلاش کنند چرا که کوتاهی در مقابل خدمت به مردم خیانت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا