امام جمعه گتوند:مسوولان به جاده‌های گتوند رسیدگی کنند


امام جمعه گتوند:مسوولان به جاده‌های گتوند رسیدگی کنند

دزفول - ایرنا - امام جمعه گتوندگفت: ایمن سازی و برطرف کردن مشکلات جاده‌های شهرستان گتوند از سوی مسوولان و دستگاه‌های مربوطه در استان خوزستان باید در اسرع وقت انجام شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام اسماعیل اسدپور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی(ره) این شهر، افزود: تا چه زمانی باید نظاره‌گر داغدار شدن خانواده‌ها و جانباختن عزیزانمان در جاده‌های غیر ایمن و حادثه خیز شهرستان گتوند باشیم؟

وی از آنچه که کم کاری و بی توجهی مسوولان استانی مربوطه برای ساماندهی و رفع مشکلات جاده‌های گتوند نامید گلایه کرد و ادامه داد: برخی می‌توانند مشکلات جاده‌های این شهرستان را پیگیری و برطرف کنند، اما انجام نمی‌دهند.

امام جمعه گتوند گفت: اگر سالی ۱۰۰ متر از جاده‌های شهرستان گتوند آسفالت و ایمن سازی می‌شد تا امروز کار آنها تکمیل شده بود.

حجت الاسلام اسدپور افزود: جاده سه راهی تا مرکز شهرستان گتوند و جاده کوشکک در بخش مرکزی چه زمانی می خواهد تعریض، ایمن سازی و تکمیل شود تا شاهد جانباختن شهروندان و نخبگان در آن نباشیم؟

وی به کاهش اعتبارات شهرستان گتوند اشاره کرد و گفت: اعتبار اختصاص یافته امسال حتی جوابگوی رفع مشکل آب چند نقطه در شهرستان گتوند نیست.

امام جمعه با اشاره به اختلاف بین دستگاهی برخی از مسوولان در شهرستان گتوند بیان کرد: از اختلافات باید حذر کرد، و در مسایل باید خدامحور و مردم محور باشیم.

حجت‌الاسلام اسدپور افزود: تا زمانی که بر کرسی کلام خود بنشینیم و تعامل نکنیم اختلافات رفع نمی‌شود.

وی ادامه داد: برخی مسوولان شهرستان گتوند از نامه نگاری، صدور بیانیه و نواختن شیپور اختلاف به ویژه در فضای مجازی پرهیز کنند. عقب ماندگی زیادی در این شهرستان وجود دارد که برای رفع آنها نیازمند همدلی و همکاری مسوولان است.

امام جمعه گتوند گفت:خانواده های محروم و کم برخوردار زیادی در این شهرستان وجود دارد که باید بیشتر به فکر این مناطق باشیم.

حجت الاسلام اسدپور به نقد پذیر نبودن برخی از مسوولان اشاره کرد و افزود: این روزها برخی از مسوولان نقدپذیر نیستند، باید نقدهای منصفانه را بپذیرند و به فکر رفع مشکلات مردم باشند.

وی در ادامه با اشاره به حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال ۹۷ در اهواز گفت: هنوز داغ این حادثه در ذهن مردم خوزستان باقی است و جانباز شهید سردار حاج حسین منجزی از روستای بدیل بخش عقیلی شهرستان گتوند در این حادثه به شهادت رسید.

حجت الاسلام اسدپور افزود: خانواده این شهید به خاطر شرایط کرونا از برگزاری آیین دومین سالگرد این شهید صرف نظر کردند و در اقدامی خداپسندانه هزینه این آیین را برای ساخت مدرسه در روستای بدیل بخش عقیلی گتوند قرار دادند که این حرکت خوب جای تقدیر دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک