پرونده مستند‌های سیاسی روی میز نردبان شبکه مستند


پرونده مستند‌های سیاسی روی میز نردبان شبکه مستند

جدیدترین قسمت از برنامه «نردبان» با بررسی پرونده مستند‌های سیاسی نگاهی به کارنامه پاتریشیو گوسمان، مستندساز مشهور شیلیایی دارد.

پرونده مستند‌های سیاسی روی میز نردبان شبکه مستند

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، یازدهمین قسمت از فصل جدید برنامه تلویزیونی «نردبان» امشب روی آنتن شبکه مستند می‌رود. این قسمت از برنامه نردبان سراغ مستند‌های سیاسی رفته و نگاهی به آثار پاتریشیو گوسمان، مستندساز شیلیایی دارد.

در بخش گفت‌وگوی بین‌الملل، پاتریشیا افدرهاید در برابر دوربین نردبان نشسته و با حامد شکیبانیا از تجربیات سینمایی خود و وضعیت سینمای مستند در ایران صحبت می‌کند.

در این قسمت، برنامه نردبان، آیتم جدید خود با عنوان «گفت و جو» را آغاز خواهد کرد تا به پرسش‌های متداول مستندسازان پاسخ دهد. در این آیتم، روبرت صافاریان و پیروز کلانتری دو مستندساز نام آشنای کشورمان به سوالات بینندگان پاسخ می‌دهند. در بخش مستند خلاق نیز حنیف شهپرراد درباره شروع فیلم مستند صحبت کرده و نسیم نجفی به بررسی عنصر خلاقیت در مستند «سالوادور آلنده» اثر مستندساز شیلیایی می‌پردازد.

دیگر مهمان برنامه این هفته نردبان، مهدی میرتیموری، دبیر اجرایی چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند است. او آخرین اخبار این جشنواره را بیان میکند.

«نردبان»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که تلاش می‌کند فیلم و عکاسی مستند را به علاقه‌مندان آموزش دهد.

این برنامه با اجرای محمد (حامد) شکیبانیا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور با آیتم‌هایی متنوع جمعه‌ها ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه مستند می‌رود و بازپخش آن شنبه‌ها ساعت ۱۵ است.


انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر