شایعه یا واقعیت؛ مجیدی به استقلال بر می گردد؟


شایعه یا واقعیت؛ مجیدی به استقلال بر می گردد؟

شفقنا _ این روزها شایعه برکناری مدیرعامل استقلال شنیده می شود. به گزارش شفقنا ورزشی، احمد سعادتمند برای بازگرداندن آندره آ استراماچونی تلاش  زیادی کرد اما مشکلات و موانع جدی روبرو شد که قانون منع جذب خارجی‌ها از مهم‌ترین آن‌ها بود. وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم برخلاف هواداران و پیشکسوتان استقلال اصلاً روی خوش و نرمشی  برای […]

شایعه یا واقعیت؛ مجیدی به استقلال بر می گردد؟شایعه یا واقعیت؛ مجیدی به استقلال بر می گردد؟

شفقنا _ این روزها شایعه برکناری مدیرعامل استقلال شنیده می شود.

به گزارش شفقنا ورزشی، احمد سعادتمند برای بازگرداندن آندره آ استراماچونی تلاش زیادی کرد اما مشکلات و موانع جدی روبرو شد که قانون منع جذب خارجی‌ها از مهم‌ترین آن‌ها بود. وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم برخلاف هواداران و پیشکسوتان استقلال اصلاً روی خوش و نرمشی برای بازگشت استراماچونی از خودش نشان ندادند.

موضوع بعدی اختلافی است که گفته می‌شود بین سعادتمند و وزارت ورزش وجود دارد. گویا دخالت برخی از معاونان و مشاوران باعث دلخوری شدید مدیرعامل استقلال شده به صورتی که شنیده می‌شود این موضوع را به گوش برخی از نمایندگان مجلس از جمله قاضی زاده هاشمی هم رسانده و گلایه‌هایش را مطرح کرده است.

از طرف دیگر وقتی باشگاه استقلال برای دور زدن تمام مخالفان بازگشت استراماچونی یعنی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و معاونان وزارت ورزش پای قوه قضاییه و دادگستری را به این پرونده باز کرد اوضاع ازآنچه بود هم بدتر شد.

حالا که قطعاً بازگشت استراماچونی منتفی است و پس از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا شایعه برکناری سعادتمند از مدیرعاملی وجود داشته و یک سرمربی برای استقلال انتخاب می‌شود که گزینه اول آن‌ها بازگرداندن فرهاد مجیدی است!

مشخص نیست که این شایعه واقعیت دارد یا حاشیه‌سازی مخالفان و منتقدان پرنفوذ و پرقدرت سعادتمند است که برای کنار گذاشتن و حذف کردن او از باشگاه استقلال تلاش می‌کنند! در این مدت هم خبرهای جعلی و حاشیه‌ای که علیه مدیرعامل باشگاه استقلال منتشرشده کم نبوده است. آنچه مشخص است سعادتمند که تا اینجا نشان داده در حل کردن و مدیریت مشکلات پرشمار و بحران‌های سخت باشگاه استقلال موفق بوده حالا به سد محکمی خورده است که سعی در ناکام گذاشتن و برکناری او دارد.

باید سرانجام در این جدال زیرپوستی کدام طرف برنده خواهد شد. سعادتمندی که می‌خواست استراماچونی را برگرداند و حتی برای این منظور از قوه مقننه و نمایندگان مجلس و قضاییه و دادگستری نیز کمک خواست .

خبرهای داغ دیگر:

پرسپولیس| ویزای پرتغال برای علی علیپور صادر شد ویدیو| صفحه ohmygoal با انتشار سیو زیبای لک نوشت: این یک افسانه نیست! یک گلر میتواند به شما کمک کند که پیروز شوید عکس| نامزدهای جایزه‌ بهترین بازیکن در هر پست فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ قهرمانان فوتبال اروپا از نگاه UEFA

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان