کوشنر یک مصاحبه تلویزیونی را بعد از سخنان مجری در مورد توافق‌های عادی‌سازی لغو کرد


کوشنر یک مصاحبه تلویزیونی را بعد از سخنان مجری در مورد توافق‌های عادی‌سازی لغو کرد

شفقنا- جارد کوشنر مصاحبه‌ای با اندریا میچل، مجری تلویزیون شبکه ام سی ان بی سی را که قرار بود برای صحبت درخصوص توافق‌های عادی‌سازی میان امارات و بحرین با اسرائیل نمایش داده شود، چند ساعت قبل از حضور در این برنامه لغو کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از القدس العربی، اندریا میچل، این مجری تلویزیونی گفته بود، با وجود […]

کوشنر یک مصاحبه تلویزیونی را بعد از سخنان مجری در مورد توافق‌های عادی‌سازی لغو کردکوشنر یک مصاحبه تلویزیونی را بعد از سخنان مجری در مورد توافق‌های عادی‌سازی لغو کرد

شفقنا- جارد کوشنر مصاحبه‌ای با اندریا میچل، مجری تلویزیون شبکه ام سی ان بی سی را که قرار بود برای صحبت درخصوص توافق‌های عادی‌سازی میان امارات و بحرین با اسرائیل نمایش داده شود، چند ساعت قبل از حضور در این برنامه لغو کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از القدس العربی، اندریا میچل، این مجری تلویزیونی گفته بود، با وجود اینکه این مصاحبه از چند روز قبل برای آن تدارک داده شده بود، اما جارد کوشنر، مشاور و داماد رئیس جمهوری آمریکا این مصاحبه را لغو کرد.

این مجری تلویزیونی گفت که تمایل داشت از کوشنر در مورد میانجی‌گری‌ آمریکا در توافق‌های صلح سوال بپرسد.

پس از لغو مصاحبه، خبرنگار امور خارجی در شبکه ان بی سی نیوز، لغو این مصاحبه با کوشنر را مرتبط با یک گزارش پیشین از این مجری دانست که در آن، توافق عادی‌سازی و دستاوردهای کذائی در سیاست خارجه را کم اهمیت خوانده بود.

این مجری قدیمی و کارکشته گفته بود، ترامپ با غرور اعلام کرد که اولین کشور عربی از سال ۱۹۹۴ اسرائیل را به رسمیت شناخته است، اما در واقع توافق‌های بی سر و صدائی میان دو طرف وجود داشت و تبادل اطلاعاتی میان آنها انجام می‌شد و این توافق‌هایی که اخیراً منعقد شده، راه را در مقابل تجارت و گردشگری باز می‌کند اما به منزله یک صلح در خاورمیانه نیست.

این مجری گفت که عرب‌ها پشت فلسطینی‌ها را خالی کرده و آنها را رها کردند.

وی عنوان داشت، تنها طرف‌هایی که از این توافق‌ها سود برده‌اند، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و دونالد ترامپ هستند، اما ترامپ نمی‌تواند خود را به عنوان سازنده صلح معرفی کند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه