پنج میلیارد ریال کالا و دام قاچاق در کرمانشاه کشف شد


پنج میلیارد ریال کالا و دام قاچاق در کرمانشاه کشف شد

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه، از کشف 2 محموله قاچاق کالا و دام به ارزش پنج میلیارد ریال در شهرستان های ثلاث‌باباجانی و پاوه خبر داد.

سردار «یحیی الهی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرزداران پاوه حین حراست از مرزهای منطقه به تعدادی قاچاقچی برخورد کردند که انها با دیدن نیروهای مرزبانی بارهای خود را رها و با توجه به نشاخت از منطقه متواری شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام شده ۱۴۳ هزار نخ سیگار، ۱۴۲ دستگاه حشره کش برقی، ۱۶ دستگاه تلویزیون، ۱۸ دستگاه اتو و سرخ کن، ۱۰۰ دست لباس و ۲ هزار بسته توتون قاچاق کشف شد.

سردار الهی، همچنین با اشاره به کشف ۶ راس گوساله از قاچاقچیان، ارزش کشفیات قاچاق را طبق نظر کارشناسان چهار میلیارد ریال ذکر کرد.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در ادامه از کشف ۴۲ راس گوسفند قاچاق توسط نییروهای مرزبانی ثلاث باباجانی خبر داد و گفت: در همین راستا یک دستگاه کامیون نیز توقیف و ۲ نفر دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: کارشناسان ارزش احشام قاچاق کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار الهی در پایان مباررزه قاطعانه با قاچاقچیان را از مهمترین اولویت های مرزبانی برشمرد و گفت: مرزبانان ما شبانه روز در حال حراست و پاسداری از مرزها هستند و اجازه فعالیت به این افراد را نمی دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟