اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردکان به مدیریت ارتقا یابد


اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردکان به مدیریت ارتقا یابد

یزد - ایرنا - نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به صنعتی شدن شهرستان و افزایش جمعیت نیروی کار؛ اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردکان باید به مدیریت ارتقا یابد تا بتواند خدمات مطلوب را به جامعه هدف ارائه کند.

به گزارش ایرنا محمد رضا دشتی اردکانی پنجشنبه شب در نشستی با سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد افزود: ساختمان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردکان در شأن این شهرستان نیست.

وی اضافه کرد: توسعه صنعتی شهرستان موجب افزایش جمعیت شده است این در حالی است که زیرساخت های لازم جهت خدمات رسانی به این جمعیت ارتقا پیدا نکرده است.

این نماینده در ادامه با بیان اینکه عدالت اجتماعی باید در جامعه محقق شود تصریح کرد: استخر مجموعه ورزشی کارگران اردکان با پیشرفت ۸۵ درصدی نیازمند توجه ویژه مسوولان برای تأمین اعتبارات لازم جهت تکمیل و بهره برداری است.

دشتی اردکانی با تأکید بر به کارگیری نیروهای بومی در صنایع شهرستان و توجه به آموزش نیروهای بومی با استفاده از ظرفیت مراکز فنی و حرفه ای اظهار داشت : علیرغم اینکه استان یزد بهشت سرمایه گذاری و معادن است اما میانگین ۷.۲ درصد بیکاری شایسته استان نیست.

وی افزود: مطالبه مردم این است که مدیران آینده صنایع باید بومی شهرستان باشند.

نماینده مردم اردکان در مجلس بر لزوم ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی برای شهرستان های اردکان و میبد تاکید کرد.

در ابتدای این نشست سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اشتغال در شهرستان اردکان و اقدامات انجام شده در راستای رفاه کارگران، از حمایت های نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی از جامعه کارگری تشکر و قدردانی کرد.

شهرستان ۱۰۵ هزار نفری اردکان که مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد، متشکل از شهرهای عقدا، احمدآباد و اردکان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست