مکس ورشتپن طبق قراردادش می‌تواند پس از 2020 از ردبول جدا شود


فرمول یک ایران – یک رسانه هلندی اخیرا گزارش کرده است که مکس ورشتپن در قرارداد خود با تیم فرمول یک ردبول بندی دارد که به او اجازه می‌دهد از تیم جدا شود. قبل از شروع فصل 2020 راننده های بسیاری تیم خود را ترک کردند و حتی رانندگانی همچون سباستین فتل هم از فصل بعد به تیم جدید خود می‌روند. در این میان مکس ورشتپن جزو رانندگانی بود که در تیم خود ماند. در...

فرمول یک ایران – یک رسانه هلندی اخیرا گزارش کرده است که مکس ورشتپن در قرارداد خود با تیم فرمول یک ردبول بندی دارد که به او اجازه می‌دهد از تیم جدا شود.

قبل از شروع فصل 2020 راننده های بسیاری تیم خود را ترک کردند و حتی رانندگانی همچون سباستین فتل هم از فصل بعد به تیم جدید خود می‌روند. در این میان مکس ورشتپن جزو رانندگانی بود که در تیم خود ماند.

در اوایل زمستان بود که چارلز لکلرک یک قرارداد 5 ساله با فراری بست و پس از یک ماه، مکس ورشتپن هم اعلام کرد که در تیم فعلی خود ماندگار است و قراردادی سه ساله را امضا کرد که در انتهای فصل 2023 به پایان می رسد.

پیشتر مکس ورشتپن اعلام کرد که در قرارداد جدید خود بندی قرار گرفته است که به راننده هلندی اجازه می دهد که در صورت مطلوب نبودن عملکرد ماشین از تیم جدا شود. این موضوع به خاطر موتور جدید تیم مطرح شد و در آن دوره ردبول تصمیم گرفت از موتور هوندا استفاده کند.

هلموت مارکو در رابطه با قرارداد مکس گفته بود که همه چیز نهایی شده است و این بند هم در قرارداد وجود دارد:

به صورت رسمی، این قرارداد ثبت شده است. همه چیز عادی است و برنامه ریزی شده است.

ما در حال حاضر تا 2021 با هوندا قرارداد داریم. همچنین یک ماشین فرمول یک بدون موتور در شرایط سختی قرار می‌گیرد.

اما حالا با مطرح شدن صحبت هایی در مورد آینده مکس ورشتپن، هلموت مارکو موضوع جدید را مطرح کرده است . آن هم این است که قرارداد مکس باز هم یک بند مربوط به عملکرد دارد و قرارداد او در واقع تا پایان 2021 نهایی شده است.

در واقع قرارداد نهایی مکس تا انتهای 2021 است.

ما کاملا آگاه هستیم که باید موتور رقابتی تری در اختیارش بگذاریم.

مکس ورشتپن تا چند هفته پیش عملکرد فوق العاده ای داشت و هر دفعه خودش را به سکو می‌رساند اما در دو رقابت آخر در مونزا و موجلو نتوانست رقابتش را به پایان برساند.

مکس ورشتپن پس از خرابی ماشینش در فرمول یک توسکان و حذف شدنش در دور اول مسابقه گفت که از دوام موتور هوندا ” خسته شده است.” او در ادامه گفت که احساس می کند که فصل 2021 هم به همین صورت خواهد بود و شرایط برای رقابت بر سر قهرمانی جهان ممکن نخواهد بود:

امیدوارم که فصل بعد به مرسدس نزدیک تر شویم اما فکر نمی کنم که توان شکستشان را داشته باشیم.

با وجود قوانین مربوط به ویروس کرونا تغییرات زیادی را نمی توان اعمال کرد. اما امیدوارم که مسیر ما در 2022 با قوانین جدید تغییر کند.

اگر ما خیلی عقب باشیم و سرعت کمی هم داشته باشیم چنین چیزی پیش نخواهد آمد.ما هنوز هم باید تمام مسابقه ها را ببریم. اما دیگر شانس قهرمانی از دست رفته است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس