کتاب «بر بلندای پالمیرا» منتشر شد


کتاب «بر بلندای پالمیرا» منتشر شد

حجت الاسلام حسین زاده از انتشار کتاب «بر بلندای پالمیرا» به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی حسین زاده مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران از به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انتشار کتاب تاریخ شفاهی شهید مدافع حرم «علی‌ اصغر شیر دل» از بسیجیان و بچه های کانون آیت الله طالقانی به نام کتاب «بر بلندای پالمیرا» خبر داد.

وی اظهار داشت: این کتاب به قلم یکی از نویسندگان کانون خانم فهیمه معظمی در ۶۰۰ صفحه منتشر شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی تصریح کرد: این کتاب با حمایت مسجد،کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی، پایگاه بسیج محمد رسول الله(ص) و انتشارات مقاومت با عنوان «بر بلندای پالمیرا» چاپ و به بازار نشر عرضه شده است.


حسین زاده افزود: کتاب «بر بلندای پالمیرا» در روز ۲۴ شهریور طی آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج قدس، فرماندهی ناحیه بسیج قدس و جمعی دیگر از مسئولان رونمایی شد.

گفتنی است شهید علی اصغر شیردل در شهریورماه سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد.این شهید والامقام از مدافعان حرم بود که ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ در درگیری با تروریست های تکفیری داعش درتدمر سوریه به شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از دوسال به کشور بازگشت.


شایان ذکر است کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی به آدرس جاده مخصوص کرج خیابان شهید آزمون نیا میدان شهید سالاری واقع گردیده است.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول