86 دهنه پل در گناباد لایروبی شد


86 دهنه پل در گناباد لایروبی شد

گناباد- ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناباد گفت: 86 دهنه پل در محورهای مواصلاتی این شهرستان برای جلوگیری و یا کاهش خسارتهای سیل و در آستانه فصل پاییز طی چند روز گذشته به صورت دستی و یا با استفاده از ماشین آلات، لایروبی و پاکسازی شد.

مسعود گنجعلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نگهداری وضعیت پل‌ها و ابنیه فنی محورهای مواصلاتی و بازرسی فنی منظم پلها برای حصول اطمینان از ایمنی سازه‌ای آنها و بررسی پلها برای عبور سیلابها و جلوگیری از بحرانهای احتمالی از جمله مسایل مهم در حوزه مدیریت یکپارچه پلهاست.

وی ادامه داد: قبل از آغاز فصل پاییز و زمستان ایمن سازی، لایروبی و پاکسازی دهانه پلها کمک شایانی برای جلوگیری از بحرانهای احتمالی می کند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناباد با اشاره به بارشهای سیل آسا در فصل بهار امسال در این شهرستان گفت: با وجود شرایط سخت ناشی از شیوع ویروس همه‌گیر کرونا راهداران و پرسنل این اداره به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت به مردم بودند و با ایمن سازی پلها از بحران های احتمالی جلوگیری کردند.

گنجعلی افزود: در برخی مناطق سیلابها در ماههای ابتدایی امسال موجب انسداد پلهای حوزه استحفاظی گناباد شد و دهانه و داخل پلهای مناطق کوهستانی محورهای گناباد به فردوس و کاخک به کریمو بر اثر سیلابها مسدود شد.

وی اضافه کرد: بعد از سیلابها نیز با تلاش شبانه روزی راهداران و مجموعه راهداری خدمات ارزنده ای در شهرستان گناباد انجام شد و علاوه بر انجام عملیات روزمره راهداری مانند لکهگیری، ساخت شیب شیروانی، نصب تابلو، شست و شوی تابلو، پاکسازی محورها از تصادفات، تیغ زنی راهها و بوته کنی چهار پروژه نیز توسط این اداره در هفته دولت امسال افتتاح شد و پنج پروژه شاخص دیگر نیز در دست اقدام است.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد با هزار و ۴۵۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !