پویش مردمی «نذر خون» در فرهنگسرای بهمن تهران برگزار می‌شود


پویش مردمی «نذر خون» در فرهنگسرای بهمن تهران برگزار می‌شود

تهران-ایرنا- ویژه‌برنامه پویش مردمی «نذر خون» در آستانه هفته دفاع مقدس با رعایت نکات بهداشتی در محوطه باز فرهنگسرای بهمن تهران برگزار می‌شود تا بخشی از نیاز بیماران استان به خون تامین گردد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از فرهنگسرای بهمن، افراد واجد شرایط برای اهدای خون سالم و نذر آن می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۸ فردا، ۲۹ شهریور به این فرهنگسرا به نشانی میدان راه‌آهن، میدان بهمن و خیابان شهیدوفایی مراجعه کرده و به نام یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس خون اهدا کنند.

مسوولان این فرهنگسرا می‌گویند که به دلیل شیوع بیماری کرونا کمبود ذخایر خونی وجود دارد و مردم این پویش را برای نجات جان بیماران نیازمند به خون سالم راه‌اندازی کرده‌اند تا همه بتوانند در این طرح انسان‌دوستانه مشارکت کنند.

«محمدرضا مهدیزاده» مدیرکل انتقال خون استان تهران نیز ۱۷ شهریورماه جاری به ایرنا گفته بود که سطح ذخیره خون در تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش یافته است و از تهرانی‌ها خواسته بود یاری‌گر سازمان انتقال خون و بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های آن باشند.

اداره‌کل انتقال خون استان تهران همچنین از اهداکنندگان مستمر یعنی افراد با سابقه حداقل دو بار اهدای خون در سال نیز خواسته است که به منظور کمک به بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های خونی، برای اهدای خون اقدام کنند.

بیماری کرونا از روزهای پایانی بهمن سال ۱۳۹۸ کشور را درگیر کرده که در پی آن تاکنون ۴۱۳ هزار و ۱۴۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان‌باختگان کرونا در کشور به ۲۳ هزار و ۸۰۸ نفر رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل