سه جلد کتاب شعر در بانه رونمایی شد


سه جلد کتاب شعر در بانه رونمایی شد

سنندج - ایرنا - سه جلد کتاب «سرم را به شب تکیه دادم، نیشتمانیک بو هه لاتن و زمان دریژ» از آثار نویسندگان و مترجمان اهل بانه در مراسمی با حضور شاعران و نویسندگان و اهالی فرهنگ و هنر در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که شامگاه پنجشنبه برگزار شد چاپ دوم کتاب شعر معاصر بابک صحرانوارد با عنوان سرم را به شب تکیه دادم، نیشتمانیک بو هه لاتن مجموعه اشعار برهم پیروزی و ترجمه کتاب زمان دریژ توسط شریف محمدی رونمایی شد.

مدیر انتشارات ناوند در این مراسم ضمن تاکید بر ضرورت حمایت از نویسندگان بومی گفت: چاپ کتاب در حال حاضر هزینه زیادی بر نویسندگان تحمیل می‌کند از این رو، بسیاری نویسندگان نمی‌توانند آثار خود را چاپ کنند.

احمد شبانی افزود: گرایش مردم به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی رغبت آنها را به مطالعه کتاب کم کرده علاوه بر این گرانی کاغذ نیز موجب پایین آمدن تیراژ کتاب شده است.

کتاب مجموعه اشعار شاعر انگلیسی سیلور استاین با عنوان زمان دریژ که توسط مترجم شریف محمدی از انگلیسی به کردی ترجمه شده و نخستین مجموعه شعر برهم پیروزی نیز که توسط انتشارات ناوند چاپ شده نیز رونمایی سدند

چاپ دوم مجموعه اشعار شاعر، مترجم و نویسنده اهل بانه بابک صحرانورد با عنوان سرم را به شب تکیه دادم توسط انتشارات ناوند چاپ و در بازار نشر عرضه شد، چاپ نخست این کتاب سال ۸۲ در تهران بوده است.

مجموعه این کتاب‌ها در انتشارات چاپ ناوند بانه به چاپ رسیده است.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟