احداث مدرسه 4 کلاسه در بخش پلان شهرستان چابهار


احداث مدرسه 4 کلاسه در بخش پلان شهرستان چابهار

مدرسه خیرساز 4 کلاسه روستای گزانی بخش پلان چابهار با حضور معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار و جمعی از مسئولان کلنگ زنی شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در این مراسم اظهار داشت: طرح نذر آب برای سومین سال متوالی توسط جمعیت هلال احمر در مناطق کم برخوردار استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی اجرا می شود.

محمودی افزود: تیم داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در طرح نذر آب ۳ حضور پیدا کردند تا خدمات درمانی و دارویی رایگان توسط پزشکان متخصص و فوق متخصص را انجام دهند و این تیم در مرکز جامع سلامت پلان مستقر می باشند.

وی گفت: با توجه به شرایط موجود کشور که درگیر بیماری کرونا و ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم در نظر داریم خدمات درمانی را به صورت سیار روستا به روستا انجام بدهیم.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: علاوه بر خدمات درمانی که در طرح نذر آب ۳ انجام می شود توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان و توزیع بسته های معیشتی برای خانوارهای بخش پلان انجام می گیرد.

محمودی تصریح کرد: یکی از راه آوردهای ماندگار طرح نذر آب ۳ کلنگ زنی مدرسه ۴ کلاسه توسط خانه هلال روستای مصلح آباد و مرکز نیکوکاری نیام استان مرکزی می باشد که در روستای گزانی توسط مسئولین شهرستان چابهار کلنگ زنی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری