دوئل جذاب لامبورگینی اوراکان اوو و پورشه 911 توربو S


دوئل جذاب لامبورگینی اوراکان اوو و پورشه 911 توربو S

پورشه 911 توربو S و لامبورگینی اوراکان اوو اسپایدر سوپرکارهای فوق‌العاده‌ای هستند. هر دو خودرو دارای پیشرانه‌هایی در پشت راننده بوده هرچند محل قرارگیری نیروگاه‌های آهنینشان فرق می‌کند. البته یکی از این دو خودروها دارای 10 سیلندر بوده درحالی‌که دیگری به وجود 6 سیلندر اکتفا نموده است. این تنها یک تفاوت بین لامبورگینی و پورشه … The post دوئل جذاب...

پورشه ۹۱۱ توربو S و لامبورگینی اوراکان اوو اسپایدر سوپرکارهای فوق‌العاده‌ای هستند. هر دو خودرو دارای پیشرانه‌هایی در پشت راننده بوده هرچند محل قرارگیری نیروگاه‌های آهنینشان فرق می‌کند. البته یکی از این دو خودروها دارای ۱۰ سیلندر بوده درحالی‌که دیگری به وجود ۶ سیلندر اکتفا نموده است. این تنها یک تفاوت بین لامبورگینی و پورشه است اما همه‌چیز روی کاغذ خلاصه نمی‌شود. در ویدئوی جدید AutoTopNL این دو خودرو در مقایسه سرعت حضور یافته‌اند.

دوئل جذاب لامبورگینی اوراکان اوو و پورشه 911 توربو S

در این ویدئو رقابت از بیرون خودروها به تصویر کشیده نشده و تمرکز ما روی سرعت شمار و داده‌های هر خودرو تا رسیدن به سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت می‌باشد. پورشه از هر لحاظ سریع‌تر بوده و مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۰.۴۲ ثانیه طی می‌کند درحالی‌که این زمان برای لامبورگینی ۱۰.۵۳ ثانیه بوده است. ژرمن‌ها همچنین در شتاب ۲۰۰ کیلومتر در ساعت نیز ایتالیایی‌ها را مغلوب کرده و زمان ۸.۹۴ ثانیه‌ای را در برابر زمان ۹.۵۲ ثانیه‌ای لامبورگینی ثبت کرده‌اند.

دوئل جذاب لامبورگینی اوراکان اوو و پورشه 911 توربو S

۹۱۱ توربو S از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو با قدرت ۶۵۰ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متر استفاده می‌کند. در مقابل لامبورگینی اوراکان اوو اسپایدر به پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی با خروجی ۶۴۰ اسبی و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری مجهز است. لامبورگینی شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۱ ثانیه‌ای داشته درحالی‌که شتاب پورشه در ۲.۷ ثانیه رقم می‌خورد. هر دو خودرو از سیستم چهار چرخ محرک سود می‌برند و این یک نقطه اشتراک برای هر دو سوپرکار موردبحث می‌باشد.

دوئل جذاب لامبورگینی اوراکان اوو و پورشه 911 توربو S

این مسابقه مشابه درگ هایی نیست که هر روز مشاهده می‌کنیم اما هنوز هم تماشای شتاب گیری دو سوپرکار مشهور و اختلاف چند دهم ثانیه‌ای جذاب است. باید گفت خودروسازان روش‌های متفاوتی برای تولید خودروهای اسپورت قدرتمند دارند و پورشه و لامبورگینی این روش‌ها را خیلی خوب بلد هستند.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی