برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد


برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد از برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در استان خبر داد.

"امیرعباس آسمند" عصر روز پنجشنبه ۲۷ شهریورماه در نشست با خبرنگاران افزود: این نمایش ۳۱ شهریور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به شکل چند غرفه محدود با معرفی ظرفیت‌ها فعال می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان، اظهار کرد: در ۹ شهرستان استان برگزاری این همایش را خواهیم داشت.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رونمایی از چهار کتاب در حاشیه این همایش دیده شده است.
آسمند عنوان کرد: ارتباط تصویری با رهبر معظم انقلاب نیز در سطح کشور اجرایی خواهد شد. همچنین چندین سخنرانی در سطح مسئولان لشکری و کشوری خواهیم داشت.
وی از تجلیل سه هزار پیشکسوت دفاع مقدس و خانواده آنها در سطح استان خبر داد و بیان کرد: ۶۰۰ نفر در بویراحمد، ۴۵۰ نفر در کهگیلویه و ۴۵۰ نفر در گچساران و ۲۵۰ نفر در هر شهرستان باقیمانده تجلیل می‌شوند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد نواختن زنگ مقاومت، تجلیل از سربازان نخبه، مسابقات کتابخوانی و سرکشی از خانواده شهدا را از جمله برنامه‌های هدف دانست.
آسمند از برنامه ریزی برای تولید ۶۰ کتاب در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: ۵۰ کتاب مکتوب و ۱۰ کتاب صوتی از جمله این موارد است.
به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: در حال حاضر ۴۵ کتاب مراحل تولید را طی کرده و ۱۲ مورد آن چاپ شده است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات