حمایت قاطعانه هیئت‌مدیره ذوب‌آهن از رضایی/ رحمان سرمربی گاندوها می‌ماند


حمایت قاطعانه هیئت‌مدیره ذوب‌آهن از رضایی/ رحمان سرمربی گاندوها می‌ماند

مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن در جلسه‌ای که امروز برگزار کردند، رای به حمایت کامل از سرمربی تیم دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز گذشته تغییرات گسترده ای در باشگاه ذوب آهن انجام شد و چهار عضو هیئت مدیره باشگاه پس از حواشی ای که پیرامون آنها وجود داشت، جای خودشان را به نفرات دیگری دادند. یکی از نکات مهم این تغییرات پایان کار احمد جمشیدی سرپرست موقت باشگاه و حضور دوباره جواد محمدی به عنوان مدیرعامل بود.

پس از این تغییرات این گمانه زنی وجود داشت که شاید رحمان رضایی که توسط مدیره و سرپرست قبلی انتخاب شده بود، مورد تایید جواد محمدی و اعضای هیئت مدیره نباشد ولی آنها امروز جلسه ای برگزار کردند و یکی از مهم ترین تصمیماتی که گرفتند، حمایت از رحمان رضایی سرمربی تیم بود.

پس از پایان جلسه امروز روابط عمومی باشگاه ذوب آهن، متن زیر را در حمایت از رحمان رضایی منتشر کرده است:« از موارد مطروحه در جلسه هیات مدیره امروز، حمایت از کادرهاى فنى و بویژه کادر فنى و سرمربى تیم فوتبال باشگاه ذوب آهن بود که هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه، حمایت قاطع خود را از آقای"رحمان رضایى" سرمربى تیم فوتبال بزرگسالان و همچنین سایر همکاران زحمتکش تیمهاى ورزشى اعلام نمودند. در همین راستا، روابط عمومى و امور بین الملل باشگاه ذوب آهن همچنین از تمامی دلسوزان و هواداران واقعى باشگاه و خانواده بزرگ ورزش ذوب آهن اصفهان تقاضا دارد، بدون توجه به شایعات و صحبت های ناصحیح و ناصواب موجود، با دلگرمی تمام و همچون گذشته، به پشتیبانی و حمایت خالصانه خود جهت اعتلای نام بزرگ و پر آوازه ذوب آهن ادامه دهند.»

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید