تاسیس انجمن پیشکسوتان ورزش آذربایجان شرقی


تاسیس انجمن پیشکسوتان ورزش آذربایجان شرقی

به موجب موافقت شورای استانی توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد، پروانه فعالیت انجمن پیشکسوتان ورزش آذربایجان شرقی با موضوع امور ورزش صادر شد.

این انجمن در فعالیت‌های غیر سیاسی و غیر انتفاعی در موضوعاتی هم‌چون ارج نهادن به جامعه پیشکسوتان ورزش استان، مشارکت در برنامه ریزی‌های ورزشی، استفاده از تجارب و راهنمایی‌های صاحب نظران ورزشی فعالیت خواهد داشت.

علی اصغر کوشافر به سمت رئیس هیئت مدیره، ایوب بنی نصرت به سمت نایب رئیس هیئت مدیره، فرهاد صداقت به سمت خزانه دار و عضو هیئت رئیسه، احمد موتاب حسن دخت به سمت مدیرعامل و عضو هیئت رئیسه، حبیب موحد راد به سمت عضو هیئت مدیره، سعید دباغ نیکوخصلت و حبیب شیر چرندابی به عنوان اعضای علی البدل و حبیب ستوده نژاد بازرس اصلی و جبرئیل منصور قربانی به سمت بازرس علی البدل انتخاب شدند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، « انجمن پیشکسوتان آذربایجان شرقی » مجوز فعالیت خود را از استانداری آذربایجان شرقی اخذ کرده و مجاز به عضوگیری و آغاز فعالیت براساس اساسنامه است که متعاقبا از طریق پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !