دستگیری زن قاچاقچی سابقه دار با 300 کیلو حشیش


ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان سیرجان از منزل زن قاچاقچی، 300 کیلوگرم حشیش کشف کردند. به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیرجان با رصد و...

ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان سیرجان از منزل زن قاچاقچی، 300 کیلوگرم حشیش کشف کردند.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیرجان با رصد و اقدامات اطلاعاتی دریافتند زنی سابقه دار منزلی را برای نگهداری و تحویل موادمخدر به باندهای کلان استان های دیگر اجاره کرده است.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت که در ادامه نیروهای پلیس با شناسایی منزل مزبور در عملیاتی هماهنگ، این زن قاچاقچی را به دام انداختند و 303 کیلوگرم حشیش را کشف کردند.

وی با بیان این که این متهم ۴۰ ساله سابقه دستگیری در یکی از استان های کشور را دارد، ادامه داد:متهم با همدستی خواهرزاده ۲۴ ساله اش این منزل را به پاتوق معتادان و توزیع مواد افیونی تبدیل کرده بود.

وی اضافه کرد :دستگیری افراد و اعضای باندهای مرتبط با این قاچاقچی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین از کشف816 کیلوگرم مواد مخدر شامل 218 کیلوگرم تریاک و 477 کیلوگرم حشیش در عملیات پلیس شهرستان رابر و 120 کیلوگرم تریاک از یک قاچاقچی مسلح در عملیات ماموران یگان تکاوری 115 و دستگیری دو قاچاقچی خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!