آژاکس پیشنهاد 15 میلیون یورویی بایرن مونیخ برای سرجینیو دست را رد کرد


آژاکس پیشنهاد 15 میلیون یورویی بایرن مونیخ برای سرجینیو دست را رد کرد

آژاکس نمی خواهد ستاره خط دفاعی خود را ارزان بفروشد. 

آژاکس از علاقه بارسلونا و بایرن مونیخ به سرجینیو دست، مدافع راست 19 ساله خود آگاه است اما برای حفظ او مقاومت می کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از مایک فروای از تلگراف هلند، بایرن مونیخ به صورت جدی خواهان جذب سرجینیو دست از آژاکس است و در همین راستا مقامات بایرن مونیخ روز سه شنبه به آمستردام سفر کردند تا در خصوص جذب این مدافع آمریکایی با آژاکس مذاکره کنند. بایرن مونیخ برای به خدمت گیری سرجینیو دست، پیشنهادی 15 میلیون یورویی تقدیم آژاکس کرد که این پیشنهاد از سوی تیم هلندی رد شد. آژاکس مبلغ 15 میلیون یورو برای فروش دست را کافی نمی داند.

بایرن مونیخ و بارسلونا در رقابت برای جذب سرجینیو دست

آژاکس در این تابستان تلاش کرد قرارداد دست را تمدید کند اما او می خواهد در یکی از بهترین باشگاه های اروپا بازی کند و پیشنهاد تمدید قرارداد را قبول نکرده است. به علت مذاکرات برای خروج بود که سرجینیو دست در هفته اول لیگ هلند برابر اسپارتا روتردام از ابتدا بازی نکرد و به پس از اخراج تاگلیافیکو، به اجبار وارد بازی شد. بایرن مونیخ بار دیگر برای جذب دست تلاش می کند و مسئله زمان برای آن ها حیاتی است. بارسلونا پیش از فروش بازیکن، نمی تواند پیشنهاد رسمی جدیدی ارائه دهد و به همین علت بایرن مونیخ در راه جذب دست، دست بالاتر را دارد.

همچنین بخوانید:

بارسلونا خواهان جذب سرجینیو دست، مدافع راست آژاکس بایرن مونیخ | سرجینیو دست، اولویت اصلی باواریایی ها برای تقویت سمت راست خط دفاعی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان