بایرن مونیخ - شالکه؛ سلام دوباره به بوندسلیگا / پیش بازی


بایرن مونیخ - شالکه؛ سلام دوباره به بوندسلیگا / پیش بازی

بایرن مونیخ و شالکه دیدار افتتاحیه فصل 21-2020 بوندسلیگا را برگزار می کنند.

طرفداری- فصل 21-2020 رقابت های بوندسلیگای آلمان با دیدار بایرن مونیخ، قهرمان فصل گذشته و شالکه آغاز می شود. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی بایرن مونیخ و شالکه:

اطلاعات بازی بایرن مونیخ و شالکه

تاریخ برگزاری: جمعه، 28 شهریور 1399 (18 سپتامبر 2020) ساعت برگزاری: 23:00 به وقت تهران مکان برگزاری: آلیانتس آرنا، مونیخ

بررسی وضعیت بایرن مونیخ و شالکه

مردان هانسی فلیک در فصل گذشته توانستند برای هشتمین سال پیاپی قهرمان بوندسلیگا شوند و در ادامه موفق شدند سه گانه کسب کنند. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به این معناست که بایرنی ها تعطیلات تابستانی کوتاه تری نسبت به سایر تیم ها داشته اند و به همین دلیل آن ها هیچ گونه دیدار دوستانه ای برگزار نکردند. بازی برابر شالکه، نخستین بازی بایرن مونیخ پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. با توجه به مصدومیت خفیف ژروم بواتنگ، انتظار می رود نیکلاس زوله جانشین او در ترکیب باواریایی ها شود و لروی سانه وینگر جدید بایرن مونیخ نیز برای اولین بار در یک بازی رسمی برای این باشگاه به میدان می رود. تیاگو آلکانتارا نیز در راه انتقال به لیورپول است و در این بازی غایب خواهد بود. شالکه نیز همانند بایرن مونیخ در دور اول جام حذفی آلمان هنوز بازی نکرده و آن ها پس از سپری کردن یک پیش فصل کوتاه و بازی با تیم های دسته پایینی، خود را برای رویارویی با بایرن مونیخ در هفته اول بوندسلیگا آماده کرده اند. شالکه که در نیم فصل دوم فصل گذشته بسیار ضعیف ظاهر شد و خطر سقوط را حس می کرد، در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن جدید به خدمت گرفته است تا فصل موفق تری را سپری کند. رالف فرمان به شالکه بازگشته تا جانشین الکس نوبل در درون دروازه آبی های سلطنتی شود. گونسالو پاسینسیا و وداد ایبشویچ نیز به خط حمله این تیم اضافه شده اند. سباستین رودی نیز پس از اتمام قرارداد قرضی اش با هوفنهایم، دوباره به شالکه برگشته است. کنفرانس خبری سرمربی بایرن مونیخ هانسی فلیک: پس از خداحافظی با تیاگو آلکانتارا احساساتی شدم؛ به دنبال تقویت بایرن مونیخ هستیم

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ و شالکه

بایرن مونیخ (1-3-2-4): نویر | پاوار، زوله، آلابا، دیویس | کیمیش، گورتسکا | سانه، مولر، گنابری | لواندوفسکی

شالکه (2-1-3-4): فرمان | رودی، کاباک، استامبولی، اوشیپکا | سوات سردار، بن طالب، بوزدوعان | حارث | مارک اوت، پاسینسیا

غایبان بایرن مونیخ و شالکه

بایرن مونیخ: تانگی کواسی (مصدوم) کینگزلی کومان (قرنطینه) تیاگو آلکانتارا (نقل و انتقالات)

شالکه: ناستاسیچ، سلیف سانه، ماسکارل (مصدوم)

رویارویی های پیشین بایرن مونیخ و شالکه

بایرن مونیخ - شالکه؛ سلام دوباره به بوندسلیگا / پیش بازیبایرن مونیخ در شش بازی قبلی خود برابر شالکه همواره پیروز شده است.

نکات آماری

بایرن مونیخ 13 بازی قبلی خود در بوندسلیگا را برده است. بایرن مونیخ 8 مسابقه قبلی خود مقابل شالکه را برده است. بایرن مونیخ 21 بازی است که مقابل شالکه نباخته است. شالکه در 16 بازی قبلی خود در بوندسلیگا پیروز نشده است. بایرن مونیخ در 4 بازی خانگی اخیر خود مقابل شالکه حداقل 2 گل زده است. آخرین شکست قهرمان بوندسلیگا در بازی افتتاحیه، به سال 2001 بر می گردد که بایرن مونیخ به تیم تازه صعود کرده مونشن گلادباخ 1-0 باخت.

پیش بینی هواسکورد

بایرن مونیخ 3-0 شالکه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت