فردریک واسر: کیمی رایکونن اولین انتخاب ما برای 2021 می باشد


فرمول یک ایران – مدیر تیم فرمول یک آلفارومئو فردریک واسر بیان کرده است که اولین انتخاب برای ترکیب رانندگان فصل 2021، نگه داشتن کیمی رایکونن می باشد البته اگر که خودش مایل به ادامه دادن باشد. تیم آلفارومئو باید ترکیب رانندگان خودش را برای فصل بعد مشخص کند و در حال حاضر علامت سوال های زیادی حول 2 صندلی این تیم برای فصل بعدی وجود دارد که فردریک واسر...

فرمول یک ایران – مدیر تیم فرمول یک آلفارومئو فردریک واسر بیان کرده است که اولین انتخاب برای ترکیب رانندگان فصل 2021، نگه داشتن کیمی رایکونن می باشد البته اگر که خودش مایل به ادامه دادن باشد.

تیم آلفارومئو باید ترکیب رانندگان خودش را برای فصل بعد مشخص کند و در حال حاضر علامت سوال های زیادی حول 2 صندلی این تیم برای فصل بعدی وجود دارد که فردریک واسر در مورد ادامه همکاری با کیمی می گوید:

بله، مطمئنا (ما خواهان این کار هستیم) اما اگر همه ما خواهان این همکاری باشیم و همکاری هم سازنده باشد منطقی می دهد که ادامه بدهیم.

میک شوماخر، رابرت شوارتزمن، مارکوس آرمسترانگ و کالوم آیلوت همه خواهان صندلی این تیم هستند اما واسر می گوید که کیمی در اولویت انتخاب این تیم قرار دارد:

چند راننده جوان فراری هستند ولی برای ما کیمی در اولویت قرار دارد و ابتدا باید ببینیم که او تصمیم دارد چه کاری انجام دهد و ما می خواهیم که چه کاری را با او انجام دهیم سپس به سراغ دیگر گزینه ها خواهیم رفت.

در ماه سپتامبر ما با رانندگانمان برای فصل بعد صحبت می کنیم و سپس باهم تصمیم می گیریم که چه کاری را انجام دهیم. در حال حاضر مطمئنا راننده های زیادی در دسترس قرار دارند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر