سه سارق حرفه‌ایی در بیجار دستگیر شدند


سه سارق حرفه‌ایی در بیجار دستگیر شدند

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی بیجار از دستگیری سه سارق حرفه‌ایی که اقدام به سرقت از منازل و وسایل نقلیه مردم می‌کردند، خبر داد و گفت: پلیس در عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری همزمان این سه نفر شد.

سرهنگ علیرضا صفری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سارقان که بومی استان هستند در شهرستان بیجار مرتکب ۱۱ فقره سرقت از امول مردم شده بودند، پلیس آگاهی انتظامی شهرستان در کمتر از یک هفته از قوع جرم، با اتمام تحقیقات مورد نیاز، طی عملیات غافلگیرانه و سریع پلیسی، موفق به دستگیری این افراد شد.

وی افزود: این سه سارق در شهرستان بیجار مرتکب پنج فقره سرقت محتویات داخل خودور، سرقت ۲ دستگاه موتورسیکلت، یک فقره سرقت خودروی سواری و یک فقره سرقت اموال منزل مسکونی شده و پس از تکمیل پرونده و معرفی مالخر و بازگشت اموال مسروقه به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

فرمانده انتظامی بیجار همچنین از کشف محموله کالای قاچاق هم خبر داد و اضافه کرد: با هوشیاری یگان مبارزه با کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان، محموله ۴۰۰ میلیون ریالی لوازم آرایشی قاچاق از یک دستگاه سواری پژوه ۴۰۵ کشف و ضبط شد.

وی یادآور شد: این محموله شامل ۱۳ هزار و ۲۴۶ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاق است که در محور بیجار به دیواندره شناسایی و در این رابطه هم یک نفر دستگیر شد که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل خواهد شد.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم