احراز هویت از طریق سنسور اثر انگشت به واتساپ‌وب اضافه خواهد شد


احراز هویت از طریق سنسور اثر انگشت به واتساپ‌وب اضافه خواهد شد

رسانه کلیک – توسعه‌دهندگان واتساپ در حال کار روی قابلیت احراز هویت از طریق سنسور اثرانگشت روی گوشی هوشمند برای واتساپ‌وب هستند. مدت زیادی است که نسخه وب واتساپ توسعه داده شده است تا کاربران این پیام‌رسان بتوانند به‌راحتی و خیلی سریع به واتساپ خود دسترسی داشته باشند. اکنون این شرکت در حال کار روی […] نوشته احراز هویت از طریق سنسور اثر انگشت به...

رسانه کلیک – توسعه‌دهندگان واتساپ در حال کار روی قابلیت احراز هویت از طریق سنسور اثرانگشت روی گوشی هوشمند برای واتساپ‌وب هستند.

مدت زیادی است که نسخه وب واتساپ توسعه داده شده است تا کاربران این پیام‌رسان بتوانند به‌راحتی و خیلی سریع به واتساپ خود دسترسی داشته باشند. اکنون این شرکت در حال کار روی قابلیتی است تا امنیت نسخه وب واتساپ را افزایش دهد.

WABetaInfo گزارش می‌دهد که پیام‌رسان واتساپ که متعلق به شرکت فیس بوک است در حال کار روی قابلیت احراز هویت از طریق سنسور اثرانگشت برای نسخه وب خود است. در این قابلیت، هر فردی برای ورود به نسخه وب باید با سنسور اثر انگشت گوشی خود، هویتش را احراز کند. این قابلیت به میزان زیادی امنیت نسخه وب واتساپ را افزایش خواهد داد.

احراز هویت از طریق سنسور اثر انگشت به واتساپ‌وب اضافه خواهد شد

احراز هویت از طریق سنسور اثر انگشت به واتساپ‌وب اضافه خواهد شد

اکنون کاربران برای شروع استفاده از نسخه وب این پیام‌رسان تنها باید یک کد QR را با واتساپ روی گوشی خود اسکن کنند و برای استفاده‌های بعدی اگر Log Out نکرده باشند تنها کافی است که لپ تاپ و گوشی آن‌ها به اینترنت متصل باشد.

هنوز مشخص نیست که احراز هویت با اثر انگشت قرار است جایگزین QR کد اولیه شود یا کاربران برای هر بار استفاده از واتساپ وب باید هویت خود را احراز کنند. به هر حال این قابلیت امنیت نسخه وب را افزایش می‌دهد و احتمال دسترسی افراد سودجو و هکرها به حساب کاربری افراد کاهش پیدا می‌کند.

لازم به ذکر است که تیم توسعه‌دهندگان واتساپ در حال کار روی قابلیت‌های بیشتری از جمله بی‌صدا کردن چت‌ها برای همیشه یا استفاده از چند نسخه واتساپ در یک گوشی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند