کاریکاتورهای مجید خسروانجم در برنامه من و ماژیکم (شما همه)


کاریکاتورهای مجید خسروانجم در برنامه من و ماژیکم (شما همه)

مجید خسروانجم با ماژیکش و خلاقیت همیشگی اش با هشتگ #شب_نشانی همراه شده است. باشد که در این روزهای کرونایی با هم به سلامت گذر... ادامه مطلب نوشته کاریکاتورهای مجید خسروانجم در برنامه من و ماژیکم (شما همه) اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

مجید خسروانجم با ماژیکش و خلاقیت همیشگی اش با هشتگ #شب_نشانی همراه شده است. باشد که در این روزهای کرونایی با هم به سلامت گذر زمان کنیم.

مجید خسروانجم بچه خیابان نواب است. ۱۹ آبان ۵۷ به دنیا آمده و کارشناسی ارشد طراحی صنعتی از دانشگاه هنر دارد. از ۱۵ سالگی با یک اتفاق جالب پایش به کاریکاتور باز می شود و تا الان پایش هنوز گیر کرده است.

« شاید اصلا این موضوع را درک نکنید ولی آن موقع ها که ما بچه بودیم اصلا کاغذ A۴ وجود نداشت. ما روی دفترنقاشی های نازک بی کیفیت نقاشی می کشیدیم. آن زمان ها انقدر وضع دفتر و کاغذ خراب بود که به شاگرد اول ها دفتر هدیه می دادند.

یک روز پدرم ۵ کاغذ A۴ به خانه آورد. یعنی ۵ حجم سفید کاغذ که به هیچ منگنه ای وصل نبود. شاید باورتان نشود من آن شب از ذوق تا صبح خوابم نبرد. یادم می آید هر ۵ تایش را کنار هم چیدم و تاصبح نگاهشان کردم.

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم من و ماژیکم

قسمت چهارم

قسمت هفتم کاریکاتورهای مجید خسروانجم

منبع : سپهر سوره هنر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی