تیم تیراندازی با کمان ارتش اردبیل نیازمند حمایت ویژه است


تیم تیراندازی با کمان ارتش اردبیل نیازمند حمایت ویژه است

رییس هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل گفت: تیم تیراندازی با کمان نیروی زمینی ارتش اردبیل نیازمند حمایت مسئولان استانی است.


بهنام کمالی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تیم نیروی زمینی ارتش اردبیل با کمانداران خوش سابقه خود توانسته است در سال‌های اخیر به صورت متوالی قهرمان سه دوره لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور شود و برای تکرار این موفقیت‌ها و افتخارآفرینی برای استان نیازمند حمایت‌های ویژه است.
وی با اشاره به اینکه این تیم در سال‌های اخیر برای استان اردبیل افتخارات متعددی کسب کرده است، افزود: تیم تیر وکمان ارتش اردبیل امسال نیز جزو امیدهای قهرمانی است و از مسئولان استان انتظار داریم برای قهرمانی این تیم حمایت‌های لازم را انجام دهند.
رییس هیات تیراندازی با کمان استان اردبیل با اشاره به حمایت‌های فرماندهان ارتش اردبیل از این تیم، تصریح کرد: مسئولان ارتش استان اردبیل حمایت‌های بی دریغی را از این تیم داشته‌اند و زمینه رشد ورزش تیراندازی با کمان را در استان اردبیل فراهم کرده‌اند.
کمالی با بیان اینکه تمام تلاش ما تکرار موفقیت‌های این تیم در سطح کشور است، ادامه داد: تیم تیم اندازی با کمان جز تیم‌های کم هزینه است و ادارات و بخش خصوصی متعددی می‌توانند حامی مالی و اسپانسر این تیم شوند بنابراین انتظار حمایت از این تیم انتظار عبث و بیهوده ای نیست.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک