پالمر: والتری بوتاس فقط حرف است و هیچوقت عمل نمی‌کند


فرمول یک ایران – از نظر جولین پالمر، والتری بوتاس صرفا حرف های خوبی می‌زند اما هیچوقت رقابت جدی نشان نمی دهد. والتری بوتاس پس از رقابت توسکان 2020 با لوئیس همیلتون اختلاف بیشتری گرفته است و راننده بریتانیایی تا به اینجای کار 55 امتیاز فاصله باز کرده است. به اعتقاد جولین پالمر، اولین رقابت فصل در اتریش تنها پیروزی والتری بوتاس بود و پس از آن در...

فرمول یک ایران – از نظر جولین پالمر، والتری بوتاس صرفا حرف های خوبی می‌زند اما هیچوقت رقابت جدی نشان نمی دهد.

والتری بوتاس پس از رقابت توسکان 2020 با لوئیس همیلتون اختلاف بیشتری گرفته است و راننده بریتانیایی تا به اینجای کار 55 امتیاز فاصله باز کرده است.

به اعتقاد جولین پالمر، اولین رقابت فصل در اتریش تنها پیروزی والتری بوتاس بود و پس از آن در تمامی گرندپری ها شاهد رقابت نزدیکی در تعیین خط هستیم اما در روز رقابت والتری بوتاس اصلا نمی تواند هم‌تیمی خود را به چالش بکشد.

همچنین جولین پالمر در ادامه حرفهایش گفت که والتری بوتاس بیشتر دوست دارد که در مورد این موضوع صحبت کند تا اینکه در واقعیت عملکرد خوبی داشته باشد:

بوتاس دوست ندارد به همیلتون فشار بیاورد.

او خیلی در رادیو حرف میزند. واقعا خیلی در این مورد صحبت می کند. او گفت که میخواهد استراتژی متفاوتی نسبت به همیلتون داشته باشد و قبلا در اسپا هم پرسید که چرا به او امکان سبقت گیری ندادند و اینکه آن ها قبل از رقابت حرفی در این مورد به او نزده بودند.

او خیلی حرف میزند اما در نهایت هیچ رقابتی از او نمی بینیم. او از یک رقابت خوب حرف میزند و راننده سریعی است. او روز شنبه خیلی به همیلتون فشار می آورد اما یکشنبه ها هیچ خبری نیست. این به نظر خیلی برای همیلتون راحت است.

والتری بوتاس در مصاحبه های اخیر خودش اعلام کرده بود که چندین بار بدشانسی آورده اما جولین پالمر معتقد است که شرایط به این صورت نیست و راننده مرسدس چندین بار در بهترین شرایط ممکن بود اما نتیجه مطلوبی به دست نیاورد:

او در اواسط رقابت گفت که دوست داشت ماشین سیفتی به پیست بیاید و سه دور بعد ماشین سیفتی به پیست آمد. خب شرایط همان طور شد که میخواستی.

همچنین او در انتهای دور 46 گفت که کمی به خوش شانسی احتیاج دارد و بعدا دقیقا شانس به او رو کرد اما والتری کار خاصی نکرد.

این برای والتری بحث خوش شانسی نیست، فقط توانایی است. او در تعیین خط فاصله کمی با همیلتون دارد اما در روز مسابقه فقط توانایی است که همیلتون را پیشتاز می کند و با توانایی بیشتر در جایگاه بهتری قرار می گیرد.

پالمر: والتری بوتاس فقط حرف است و هیچوقت عمل نمی‌کندپالمر: والتری بوتاس فقط حرف است و هیچوقت عمل نمی‌کند

والتری بوتاس ، مرسدس – فرمول یک اتریش 2020

والتری بوتاس: ‌استارت من مشکلی نداشت

در نهایت والتری بوتاس در مورد انتقادات به استارت او پشت ماشین سیفتی گفت که دلیلی برای انتقاد کردن وجود ندارد و او از خط کنترل رقابتش را آغاز کرده است:

ما میتوانیم بعد از خط کنترل رقابت را آغاز کنیم که فکر میکنم برای مدت زیادی این وجود دارد.

تنها تفاوت این فصل این بود که ماشین سیفتی چراغ هایش دیرتر خاموش می شود و به همین دلیل شما دیرتر میتوانید فاصله باز کنید.

مشخصا زمانی که شما پیشتاز باشید سعی می کنید شانس خود را بهتر کنید و دلیلی برای مقصر دانستن من وجود ندارد.

هرکسی هرچیزی که میخواهد را چک کند. من تا زمانی که حرکت کردم، سرعت ثابتی داشتم.

بله من دیر شروع کردم اما ما رقابت را از بعد خط کنترل آغاز می کنیم و نه قبل از آن.

به همین دلیل کسانی که پشت سر من تصادف کردند بهتر است آینه هایشان را چک کنند. دلیلی برای بهانه آوردن وجود ندارد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا