استان سمنان در وضعیت قرمز تا زرد کرونایی قرار دارد


استان سمنان در وضعیت قرمز تا زرد کرونایی قرار دارد

سمنان- ایرنا- سخنگو و جانشین رییس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان گفت: سه شهرستان در وضعیت زرد، یک شهرستان در وضعیت نارنجی و چهار شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

حبیب ‌الله خجسته پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون سه شهرستان‌ آرادان، سرخه و میامی در بحث شیوع کرونا در وضعیت زرد قرار دارند و وضعیت شهرستان‌ شاهرود نارنجی است.

وی با اشاره به امکان تغییر رنگ‌بندی وضعیت کرونایی در مناطق مختلف استان سمنان، بیان کرد: سمنان، دامغان، گرمسار و مهدیشهر چهار شهرستان این استان با وضعیت رنگ‌بندی قرمز کرونایی است.

سخنگو و جانشین رییس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان تصریح کرد: اقشار مختلف جامعه به منظور سلامت عموم و بهبود شرایط نیروهای درمانی، رعایت موازین بهداشتی را در نظر بگیرند تا وضعیت بهبود یابد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر دیروز گفت: با فوت ۱۷۹ بیمار کرونای دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۳ هزار و ۶۳۲ نفر رسید.

سیما سادات لاری افزود: تا ظهر ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۹۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و هزار و ۷۲۶ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۱۰ هزار و ۳۳۴ نفر رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت