واکنش دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به تهدید ترامپ با انتشار توئیتی با هشتگ انتقام سخت


علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با انتشار یک پیام توئیتری به تهدید دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا پاسخ داد

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در پاسخ به تهدید دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که قطعا آمرین و عاملینی که دستشان به خون فرزندان ایران آغشته است روانه قبرستان می‌شوند.

شمخانی در پاسخ به ترامپ در توئیتی نوشت: "هفته دفاع مقدس تاریخی مستند از اراده نسل شهید قاسم سلیمانی برای تنبیه دیکتاتورهای متوهمی است که تصور می‌کنند ۱۰۰۰ برابر قدرتمندتر از ایران هستند. قطعا آمرین و عاملینی که دستشان به خون فرزندان ایران آغشته است مانند صدام روانه قبرستان می‌شوند. #انتقام_سخت"

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا طی مطلبی در توئیتر در واکنش به گزارش‌هایی مبنی بر اینکه ایران برای تلافی ترور قاسم سلیمانی قصد حمله علیه ایالات متحده دارد، نوشت: هر حمله ای توسط ایران، به هر شکلی علیه آمریکا با حمله‌ای 1000 برابر بزرگ‌تر پاسخ داده خواهد شد.

گفتنی است بامداد روز سوم ژانویه 2020 یک پهپاد آمریکایی خودروی حامل قاسم سلیمانی را در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف قرار داد. در این حمله او، ابومهدی المهندس جانشین فرمانده حشدالشعبی و چند عضو دیگر این گروه کشته شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ترکیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403