مسابقات تیراندازی قهرمانی بسیج در گیلان برگزار می‌شود


مسابقات تیراندازی قهرمانی بسیج در گیلان برگزار می‌شود

رئیس هیات تیراندازی تربیت بدنی سپاه قدس گیلان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسابقات تیراندازی قهرمانی بسیج استان 31 شهریورماه جاری در سالن تیراندازی سردار جنگل رشت برگزار می‌شود.

محمدصادق زارع در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه از آرمان‌های نظام مقدس اسلامی و قرآن است.

رئیس هیات تیراندازی تربیت بدنی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای بیان تلاش، ایثار و ایمان راسخ رزمندگان و شهدای گرانقدر است، افزود: هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآوری ایثار و مقاومت فرزندان این مرزوبوم برای نسل های جوان و اثبات سند گویای هشت ساله دفاع مقدس مردم ایران برای نسلی است که دوران جنگ را درک نکرده اند.

زارع از برگزاری مسابقات تیراندازی قهرمانی بسیج استان خبرداد و گفت: هیات تیراندازی سپاه قدس گیلان در نظر دارد طبق تقویم ورزشی سال‌جاری، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مسابقات تیراندازی را در دو رشته «تفنگ» و «تپانچه» همزمان با ۳۱ شهریور ماه در سالن تیراندازی سردار جنگل رشت برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه ورودی این دوره از مسابقات رایگان است، تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام با شماره ۰۹۱۱۸۳۳۱۶۲۲ حامد فرح‌آور تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق