اعطای مجوز فعالیت شعبه استانی حزب آزادی در سمنان


اعطای مجوز فعالیت شعبه استانی حزب آزادی در سمنان

در مراسمی با حضور حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، مجوز شعبه استانی حزب آزادی که از سوی کمیسیون ماده 10 وزارت کشور صادر شده است به دبیر حزب آزادی استان، اعطا شد

مراسم اعطای مجوز شعبه استانی حزب آزادی روز ۴ شنبه ۲۶ شهریور ماه باحضور خجسته پور، معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، در محل دفتر معاون سیاسی برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در این جلسه، رشد و گسترش احزاب را یکی از الزامات اصلی تعمیق توسعه سیاسی در کشور دانست .

حبیب الله خجسته پور با اشاره به اهتمام دولت تدبیر و امید بر توسعه کمی و کیفی احزاب عنوان کرد :خوشبختانه در این رابطه در سطح استان ما شاهد اقدامات و تلاش های مثبتی هم از جانب مسئولین و هم از جانب فعالان سیاسی هستیم و نشانه ی این ارتباط دو سویه و مثبت فعالیت ۵۹ دفتر حزبی شهرستانی و ۳ شعبه استانی می باشد که امیدوارم در نهایت این اقدامات منجر به تعمیق توسعه سیاسی در استان و کشور شود.

حسین زیاری دبیر حزب آزادی استان سمنان نیز در این جلسه با تقدیر از همکاری مثبت حوزه سیاسی استانداری ابراز داشت : مشارکت مردم در صورت فراهم بودن زمینه تاثیرگذاری در قدرت معنا پیدا می‌کند که امیدوارم این تلاش‌ها مقدمه‌ای برای تامین زمینه‌ و بسترهای اجتماعی که احزاب برای فعالیت اثر گذار به آن نیازمند می باشند ، گردد .

به گزارش ایسنا به نقل از به گزارش روابط عمومی تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان؛ در پایان این نشست مجوز فعالیت شعبه استانی حزب آزادی با امضای علیرضا آشناگر استاندار سمنان به حسین زیاری دبیر استانی حزب اعطا شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس