شناخت از نقش سازمانی بر بهبود عملکرد می افزاید


شناخت از نقش سازمانی بر بهبود عملکرد می افزاید

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان، گفت: آگاهی کارکنان از نقش و جایگاه سازمانی خود، بر بهبود عملکرد و خروجی دستگاه های اجرایی تاثیر مثبت و شایانی خواهد داشت.

فاطمه منصوری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان با بیان اینکه برای دستیابی به خروجی مطلوب و عملکرد بهتر در فرآیندهای دستگاه های اجرایی استان نیاز است تا نقاط ضعف و چالش ها احصاء و برطرف و نقاط قوت تقویت شود، اظهار کرد: کارکنان در راستای خدمت رسانی شایسته تر و بهبود عملکرد دستگاه اجرایی، باید به نقش خدمتی خود و جایگاه این خدمت ارائه شده در امور و فرآیندهای سازمان آگاه باشند، چرا که این مهم باعث خواهد شد تا عملکرد و خروجی دستگاه اجرایی بهبود یافته و و رضایتمندی عمومی بیشتر شود.
وی با بیان اینکه بحث ارتقاء فرهنگ سازمانی و توجه به این امر بسیار ارزشمند و ضروری است، خاطر نشان کرد: حرکت در این مسیر قطعا به استقرار نظام مدیریت عملکرد در دستگاه های اجرایی و لینک کردن آن با ارزشیابی کارکنان دستگاه ها، کمک شایانی خواهد کرد.
منصوری با بیان اینکه امروز اولین جلسه شورای توسعه مدیریت استان با اعضای جدید و با حکم استاندار تشکیل شده است، اضافه کرد: با تشکیل مستمر و متناوب جلسات این شورا، رصد برنامه های اصلاح نظام اداری در سطح دستگاه های استان در دستور کار قرار می گیرد و نتیجه و ماحصل اجرای آن نیز در جشنواره شهید رجایی نمایان می شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در پایان تاکید کرد: در بحث توسعه دولت الکترونیک و اصلاح فرآیندها نیز این شورا باید به صورت ویژه اقدام کرده و دستگاه های عضو در راستای بهبود این مهم و ارتقاء جایگاهی و خدمت رسانی دستگاه های اجرایی پیشنهادات خود را به شورا ارائه دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر