میک شوماخر در چند قدمی فرمول یک


فرمول یک ایران – میک شوماخر راننده جوان و با استعداد فرمول دو، با عملکرد درخشان خود در مسابقات فصل 2020، خود را بیشتر از همیشه به فرمول یک نزدیک کرد. شوماخر که در حال حاضر دومین فصل حضور خود در فرمول دو را تجربه می کند، با به دست آوردن نتایج قابل قبول در طول فصل جاری، در صدر جدول رده بندی رانندگان قرار گرفته است. پس از مدت ها تاخیر و شروع رسمی...

فرمول یک ایران – میک شوماخر راننده جوان و با استعداد فرمول دو، با عملکرد درخشان خود در مسابقات فصل 2020، خود را بیشتر از همیشه به فرمول یک نزدیک کرد. شوماخر که در حال حاضر دومین فصل حضور خود در فرمول دو را تجربه می کند، با به دست آوردن نتایج قابل قبول در طول فصل جاری، در صدر جدول رده بندی رانندگان قرار گرفته است.

پس از مدت ها تاخیر و شروع رسمی رقابت های فرمول دو، میک شوماخر جوان توانست با عملکرد تقریبا با ثبات در طول فصل و حضور دائمی در بین رانندگان پیشتاز، خود را در رده های بالای جدول نگه دارد و همین نتایج خوب او باعث شده تا بسیاری از کارشناسان این رشته بر این باور باشند که شوماخر به احتمال زیاد اولین مسابقه خود در فرمول یک را در فصل 2021 تجربه می کند.

میک شوماخر در صدر جدول فرمول دو 2020

شوماخر پس از 8 مسابقه از 12 راند تایید شده ی فصل 2020 فرمول دو، 161 امتیاز به دست آورده است و حال با 8 امتیاز برتری نسبت به نفر دوم جدول رده بندی یعنی کالوم ایلوت، در حال حاضر راننده ی پیشتاز در مسیر قهرمانی این فصل فرمول دو است.

وی هم اکنون عضو آکادمی رانندگان فراری است و برای تیم Prema Racing رانندگی می کنند. هم تیمی شوماخر، رابرت شوارتزمن که او نیز دیگر راننده ی آکادمی فراری است، پس از کریستین لوندگارد در رده ی چهارم قرار دارد.

میک شوماخر هم اکنون با اختلاف 21 امتیازی، نسبت به جدی ترین رقیب خود رابرت شوارتزمن برتری دارد. از طرفی اگر او بتواند تمام 4 مسابقه ی فعلی باقی مانده را در بین سه راننده ی اول به پایان برساند قهرمانی خود در فرمول دو و همچنین حضورش در فرمول یک برای فصل 2021 را قطعی می کند.

میک شوماخر در چند قدمی فرمول یکمیک شوماخر در چند قدمی فرمول یک

میک و مایکل شوماخر

آیا جای خالی در فرمول یک و فراری وجود دارد؟

در سمت دیگر یعنی فرمول یک، تیم فراری صندلی خالی ندارد؛ چرا که با قراردادی نسبتا طولانی مدت با چارلز لکلرک و قراردادی دو ساله با کارلوس ساینز تکلیف خود و رانندگانش را تا حداقل دو سال دیگر مشخص کرده است.

اما از طرفی می دانیم که آکادمی فراری رابطه خوبی با تیم های آلفارومئو و هاس دارد و تامین کننده ی موتور هر دو تیم است؛ و نکته ی حائز اهمیت این است که هر دو تیم ترکیب رانندگان خود برای فصل 2021 را مشخص نکرده اند.

اما در کل آینده ی درخشانی پیش روی میک شوماخر جوان قرار دارد و او نیز مطمئنا در پی ثابت کردن خود به طرفداران رقابت های فرمولا است. چندی پیش، زمانی که او با اتومبیل فصل 2004 پدرش در پیست موجلو و مراسم بزرگداشت هزارمین مسابقه ی تیم فرمول یک فراری در گرندپری توسکانی، یک دور را به صورت نمادین به اتمام رساند، برای بسیاری از طرفداران فرمول یک خاطرات روز های بسیار پرشکوهی از تاریخ فرمول یک و مرد افسانه ای آن، مایکل شوماخر زنده شد.

برای مایکل آرزوی بهبودی و سلامتی و برای میک نیز آروزی موفقیت می کنیم و امیدوارم روزی هر دو شوماخر را در فرمول یک در کنار هم ببینیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان