راس براون: والتری بوتاس پیروزی را خیلی راحت از دست داد


فرمول یک ایران – مدیر ورزشی فرمول یک، راس براون ترس این دارد که عدم پیروزی والتری بوتاس در فرمول یک توسکانی یک تاثیر روانی بد و بزرگی را روی این راننده فنلاندی بگذارد. لوئیس همیلتون در هشت مسابقه اخیر، شش بار به پیروزی رسیده و دو دقعه دیگر نیز راننده ای که به پیروزی رسیده راننده تیم مرسدس نبوده است. حال فاصله بین دو راننده مرسدس به 55 رسیده و...

فرمول یک ایران – مدیر ورزشی فرمول یک، راس براون ترس این دارد که عدم پیروزی والتری بوتاس در فرمول یک توسکانی یک تاثیر روانی بد و بزرگی را روی این راننده فنلاندی بگذارد.

لوئیس همیلتون در هشت مسابقه اخیر، شش بار به پیروزی رسیده و دو دقعه دیگر نیز راننده ای که به پیروزی رسیده راننده تیم مرسدس نبوده است. حال فاصله بین دو راننده مرسدس به 55 رسیده و براون فکر می کند که این مسئله تاثیر روانی شدیدی را روی والتری بوتاس می گذارد:

والتری بوتاس توسکانی را با این احساس که باید پیروزی در دستان او قرار می گرفت ترک می کند، راننده فنلاندی پس از گرفتن پیشتازی مسابقه از لوئیس همیلتون در فرم فوق العاده ای بود. اما اجازه داد که پیروزی از بین انگشتانش از دستش در برود و او باید برای کنار آمدن با یک شکست دیگر در برابر قهرمان حال حاضر به چالش کشیده شده باشد.

این شکست برایش دردآور است و او باید از خودش بپرسد که نیاز دارد چه کاری را انجام دهد تا بهتر از همتیمی خودش باشد. او همچنان در جنگ قهرمانی جهان می باشد اما با هر مسابقه ای که می گذرد شانس او کمتر می شود.

حال دیگر یک جنگ روانی مطرح می شود به این خاطر که او سریع است اما لوئیس هیچ فرصتی را از دست نمی دهد و خیلی کم پیش می آید که فرصتی را به رقبایش دهد.

والتری بوتاس در مورد رده دومی خودش گفت:

سرعت من در کل آخر هفته خوب بود و این یک نکته مثبت است و الان موضوع خوب پیش رفتن اوضاع است که آن هم یک روزی از راه می رسد. من فقط تمام توانم را می گذارم و سعی می کنم که بهتر شوم. باید بالاخره در یک نقطه ای اوضاع برایم خوب شود.

من در مراحل تعیین خط شکست های زیادی امسال خوردم اما فقط چند صدم ثانیه بود و فکر می کنم که این چیز ها، اولویت هستند و باید این چند صدم را به زمین خودم بیاورم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان