حدود 2.5 تن موادمخدر در میرجاوه کشف شد


حدود 2.5 تن موادمخدر در میرجاوه کشف شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان میرجاوه در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان موادمخدر 2تن و 453 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

سردار محمد قنبری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین موادافیونی توسط اعضای یک باند حرفه ای قاچاق موادمخدر، از مناطق مرزی میرجاوه به مرکز استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر میرجاوه با رصد تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه خودروی زانتیا و یک دستگاه وانت تویوتا در یکی از مسیرهای فرعی این شهرستان در حال انتقال مواد مخدر به مرکز استان بودند مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان که با ورود به منطقه کمین پلیس، خود را در چنگال قانون می‌دیدند برای فرار از محل بدون توجه به ایست و اخطار ماموران، اقدام به تیر اندازی به سمت خودروهای انتظامی کرده که با آتش پرحجم تکاوران پلیس مواجه شدند.

وی بیان کرد: در نهایت پس از یک ساعت درگیری سنگین، قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودروهای حامل مواد و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری اظهارداشت: در بازرسی از خودروهای به جامانده از قاچاقچیان۲تن و ۴۵۳ کیلوگرم تریاک به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی در جای جای استان پهناور سیستان و بلوچستان، هیچ نقطه امنی را برای اشرار، قاچاقچیان و سوداگران مرگ باقی نخواهد گذاشت و با عزمی راسخ در برابر آنها خواهد ایستاد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس